۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

برای حضور در مسابقات جهانی؛

تلاش مسئولان فدراسیون کشتی برای حل مشکل مالی تیم ملی فرنگی

تلاش مسئولان فدراسیون کشتی برای حل مشکل مالی تیم ملی فرنگی

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ضمن اعلام کناره‌گیری از حضور در مسابقات جهانی اقدام به ترک خانه کشتی کرده‌اند این در حالی است که مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا با تامین منابع مالی مشکل ملی‌پوشان را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تبعیض مسئولان فدراسیون کشتی میان آزادکاران و فرنگی‌کاران و اختصاص بودجه بیشتر از محل اسپانسر جذب شده به آزادکاران، دلیل اعتراض فرنگی کاران و تصمیم آنها برای انصراف از حضور در مسابقات جهانی است. این در حالی است که به گفته یکی از مسئولان فدراسیون کشتی تبعیضی در کار نیست و بزودی معادل مبلغی که برای اعزام آزادکاران به مسابقات جهانی هزینه شد در اختیار فرنگی‌کاران هم قرار می‌گیرد.

به گفته این مسئول، فدراسیون کشتی در حالی با اسپانسر مورد نظر به توافق رسید که آزادکاران مکاتباتی را برای جذب بودجه و تامین اعتبارات لازم جهت آماده‌‎سازی انجام داده بودند به همین دلیل بودجه موردنظر آنها زودتر از فرنگی‌کاران که اخیرا مکاتبات لازم در این زمینه را انجام داده‌اند، در اختیارشان قرار گرفت ضمن اینکه به زودی معادل مبلغ صرف شده برای آزادکاران به فرنگی کاران هم تعلق می‌گیرد.

مسئولان فدراسیون کشتی با اعلام این توضیح در تلاش هستند تا فرنگی‌کاران معترض را نسبت به بازگشتن از تصمیم گرفته شده و حضور دوباره در خانه کشتی راضی کنند. 

 

کد خبر 2135299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha