مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه انتظار نداشته است از طرف کمیته انضباطی محروم شود، گفت: به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذارم و امیدوارم محرومیتم بیشتر از یک جلسه نباشد.

سینا عشوری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌های اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی مبنی بر اینکه "سینا عشوری محروم شده است و به بازی بعدی این تیم نمی‌رسد"، اظهار داشت: از اینکه مسئولان کمیته انضباطی پرونده بازی استقلال با ذوب آهن را  پیگیری کردند، تشکر می‌کنم ولی انتظار نداشتم محروم شوم. من مسائل شدیدتر از این را در فوتبال دیده‌ام ولی آنها محروم نشده‌اند. به هر حال به همین رای هم احترام می‌گذارم.

وی افزود: من از اسماعیل حسن‌زاده عذرخواهی می‌کنم که اقدام من باعث شد وقتشان گرفته شود. امیدوارم محرومیتم همان یک جلسه باشد چون در غیر اینصورت ضرر می‌کنم. من سه، چهار بازی تیم را به خاطر مصدومیت از دست داده بودم و تازه سه مسابقه بود که در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتم و بازی می‌کردم.

مدافع ذوب آهن در پایان با اظهار پشیمانی و عذرخواهی مجدد، گفت: امیدوارم حسن زاده مرا هم مثل پسر خودش بداند و کمکم کند تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود. هم من و هم مهدی نظری عذرخواهی کردیم و از کارمان هم پشیمان شدیم.

تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن پنجشنبه گذشته در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که در این مسابقه مهدی نظری بازیکن استقلال با سینا عشوری مدافع ذوب آهن درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد. اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی اعلام کرده قطعا سینا عشوری محروم شده است و به بازی بعدی این تیم در تبریز نمی‌رسد.