۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۲۶

لیگ قهرمانان آسیا؛

درخواست مسئولان بوریرام از هواداران این تیم

درخواست مسئولان بوریرام از هواداران این تیم

در اکثر خیابان‌های شهر بانکوک و بوریرام، با نصب بنرهای تبلیغاتی، از هواداران بوریرام خواسته شده تا برای بازی روز چهارشنبه، به استادیوم بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، در اکثر خیابان‌های شهر بانکوک و بوریرام، با نصب بنرهای تبلیغاتی، از هواداران بوریرام خواسته شده تا برای بازی روز چهارشنبه، به استادیوم بروند.

بر اساس اعلام باشگاه استقلال، زمین محل تمرین این تیم فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای تا هتل محل اقامت آبی‌پوشان دارد. این زمین تمرین درست در کنار استادیوم اصلی تیم بوریرام قرار دارد که کیفیت چمن و امکانات آن، رضایت استقلالی‌ها را در پی داشته است.

تمامی بازیکنان استقلال، قادر به همراهی تیم در این دیدار خواهند بود و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند برای تیم به میدان بروند.

علی امیری، معاون باشگاه استقلال و میرشاد ماجدی، سرپرست تیم عصر امروز به سفارت کره‌جنوبی در تایلند خواهند رفت تا آخرین هماهنگی‌های مربوط به سفر احتمالی تیم به این کشور را انجام دهند. در صورتی که استقلال برای دیدار بعدی‌اش، با نماینده عربستان روبرو شود قرار است تیم بعد از بازگشت از تایلند، روز جمعه با صدور ویزای فرودگاهی راهی این کشور شود.

 

کد خبر 2136848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha