نماينده وزن 60 كيلوگرم تيم ملی كشتی آزاد ايران در نخستين ديدار خود در رقابتهای جهانی 2013 موفق شد حريف سرسخت آذربايجانی خود را شكست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر؛‌ مسعود اسماعيل‌پور با توجه به قرعه كشي بسيار سختی كه شب گذشته نصيبش شد، عصر امروز در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد، اما در دور دوم رو در روی "حاجی علی‌اف" از آذربایجان قرار گرفت كه موفق شد با نتيجه 9 بر 7 از سد اين حريف بگذرد.

این پیروزی در حالی بدست آمد که در 3 دقیقه دوم اسماعیل‌پور با یک اشتباه اسیر سر و ته یکی حریف آذربایجانی شد و تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه 7 بر 6 از حریفش عقب افتاد اما در نهایت موفق شد با ارائه یک کشتی جسورانه حریف خود را شکست دهد.

نماينده وزن 60 كيلوگرم تيم ملی كشتی آزاد ایران با اين پيروزی راهی دور سوم شد تا در اين مرحله با برنده کشتی آفریقای جنوبی و لهستان مصاف كند.

در وزن 60 كيلوگرم 39 کشتی گیر حضور دارند که "میکولای عیوضیان" از اوکراین، "ریونگ هانگ" از کره‌شمالی، "دولت نیازبیکوف" از قزاقستان و "بخان گوی‌گریف" از روسیه در گروه اسماعیل‌پور هستند.

رقابتهای اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم مسابقات كشتی آزاد قهرماني جهان از عصر امروز سه‌شنبه در بوداپست مجارستان آغاز شده است.