۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۳

اسماعيل پور در گفتگو با مهر:

تابع نظر و تصميم بزرگان كشتی هستم/ هر كجا بگويند به ميدان مي‌روم

تابع نظر و تصميم بزرگان كشتی هستم/ هر كجا بگويند به ميدان مي‌روم

دارنده مدال برنز رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان گفت: در تمامي دوران حضورم در عرصه ملي، تابع دستور و نظر بزرگان كشتي بودم.

مسعود اسماعيل‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت خود، ضمن بیان اين مطلب اظهار کرد: با جديت و تلاش فراوان مشغول تمرينات آماده‌سازي هستم تا بتوانم ضمن داشتن حضور در رقابتهاي جهاني و يا بازيهاي آسيايي، بهترين نتايج را براي كشورم كسب كنم.

وی همچنین تاکید کرد: من در چند ماه اخير فقط و فقط به روند آماده‌سازي ام فكر كرده‌ام و اصلا براي من مهم نيست كه كادر فني تيم ملي كدام ميدان بين المللي را براي من در نظر گرفته است.

قهرمان وزن 61 كيلوگرم رقابتهاي آسيايي قزاقستان ادامه داد: خوشبختانه در طول اردوهاي آماده سازي توانسته ام به شرايط و آمادگي ايده آلي نزديك شوم و به همين دليل آماده ام تا در هر ميداني كه سرمربي تيم ملي و كادر فني صلاح بدانند كشتي بگيرم.

وي با اشاره به اينكه فضاي اردوهاي آماده سازي به رغم سنگيني تمرينات با شور و نشاط مطلوبي همراه است گفت: برخي اوقات تمرينات سنگين و نفس گيري را در دستور كار داريم و فشار زيادي را تحمل مي كنيم، اما آنچه بيش از همه باعث رشد و ارتقاي روحي و فني بچه ها مي شود،‌فضاي دوستانه و مطلوب حاكم بر تمرينات است كه خادم و همكارانش توانسته اند به بهترين نحو در شكل گيري اين فضا نقش داشته باشند.

مسعود اسماعيل‌پور در پایان گفت: اگر فرصت حضور در رقابتهاي جهاني را بدست آورم مطمئنا براي ارتقاي رنگ مدال سال گذشته و قهرماني به ميدان مي روم،‌چراكه هنوز با تمام انگيزه و توان بدنبال طلاي جهان هستم.

کد خبر 2351175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha