در یکی از صحنه‌های بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس وقتی بازیکن تیم میزبان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد، پنج بازیکن تیم پرسپولیس به سمت وی حمله‌ور شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در آخرین دیدار روز دوم هفته دهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این بازی با برتری 2 بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید. حواشی دیگر این دیدار به شرح زیر است:

* قبل از شروع بازی محمدرضا ساکت به شدت مورد تشویق هواداران تیم سپاهان قرار گرفت. آنها با شعارهای خود بعد از استعقای رحیمی خواستار بازگشت ساکت شدند.

* پیش از شروع دیدار دو تیم سیدجلال حسینی و هادی عقیلی با یکدیگر خوش و بش کردند. ضمن اینکه بازار روبوسی بازیکنان و مربیان کاملا داغ بود.

* قاسم دهنوی دو بار به سمت نیمکت تیم سپاهان رفت و با کرانچار و چندین بازیکن تیم حریف روبوسی کرد.

* بعد از اینکه داور بازی برای سپاهان اعلام ضربه پنالتی کرد طرفداران سپاهان به شدت محسن قهرمانی را مورد تشویق قرار دادند و از وی تشکر کردند.

* یکی از طرفداران پرسپولیس که به سمت نیمکت سپاهان بطری پرتاب کرده بود توسط ماموران حراست ورزشگاه دستگیر شد.

*  اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به اشتباه هزار و 200 نفر اعلام کرد این در حالی بود که 12 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* در جایگاه خبرنگاران افراد غیر مسئول فراوانی حضور داشتند و بسیاری از خبرنگاران صندلی خالی برای نشستن پیدا نکردند.

* محرم نویدکیا در جایگاه ویژه استادیوم فولاد شهر حضور یافت و مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت. او که پای خود را جراحی کرده است با عصا در ورزشگاه حضور یافت.

* در دقیقه 76 بازی امین جهان عالیان هافبک تیم سپاهان به خاطر رعابت نکردن بازی جوانمردان مورد حمله چندین بازیکن تیم پرسپولیس قرار گرفت. در این صحنه حمله پنج بازیکن تیم پرسپولیس به سمت جهان عالیان جالب توجه بود. این صحنه عصبانیت شدید علی دایی را به دنبال داشت.

* در دقایق پایانی بازی، برخی از صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر شکسته و به داخل زمین پرتاب شد.

* پس از به صدا در آمدن سوت داور مسابقه، علی دایی به وسط زمین رفت و به عملکرد داور مسابقه اعتراض کرد.

* در پایان مسابقه هادی عقیلی به عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن و سیدجلال حسینی به عنوان بازیکن اخلاق این مسابقه انتخاب شدند.