۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۱۹

معوقه از هفته دهم لیگ برتر؛

استقلال نیمه نخست را به مس کرمان واگذار کرد

استقلال نیمه نخست را به مس کرمان واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال تهران در پایان نیمه نخست دیداری معوقه از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر، نتیجه را به شاگردان کرمانی پرویز مظلومی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تنها دیدار باقیمانده از هفته دهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 دقیقه عصر امروز سه‌شنبه بین تیم‌های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

در این بازی که قضاوت آن برعهده سعید مظفری‌زاده است، تیم مس کرمان در نیمه نخست با یک گل از میزبان خود پیش افتاده است. تنها گل تیم مس را مصطفی شجاعی در دقیقه 2 وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کرد.

بازی دو تیم تحت تاثیر شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال آغاز شد و هنوز دو تیم در زمین خود را گرم نکرده بودند که استقلال دروازه خود را باز شده دید. شوتی که ادینهو مهاجم تیم مس از پشت محوطه جریمه زده بود، به طور تصادفی به مصطفی شجاعی رسید و او که خود را به سمت توپ پرتاب کرده بود با یک ضربه کاملا آرام دروازه رحمتی را باز کرد.

استقلال که بعد از این گل کاملا شوکه شده بود، تلاش کرد تا حملات زیادی را روی دروازه حریف پی‌ریزی کند اما بازیکنان این تیم تا پشت محوطه جریمه حریف پیش می‌رفتند و کاملا سردرگم بودند. استقلال برای اینکه نخستین خطر جدی خود را ایجاد کند، 38 دقیقه صبر کرد که در این لحظه ضربه زمینی مجیدی را رودباریان دفع کرد.

در دقیقه 42 بازی ادینهو روی یک ضد حمله حرکتی عرضی را پشت محوطه جریمه استقلال انجام داد و ضربه خوبی را روانه دروازه این تیم کرد که رحمتی آن را به کرنر فرستاد. تلاش استقلال در ادامه کار ثمری نداشت و عاقبت در پایان این نیمه تیم مس با یک گل حریف خود را شکست داد.

کد خبر 2165162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha