۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر؛

قلعه‌نویی علیه مظلومی/ استقلال سه گانه صدرنشینی را با مس کلید می‌زند

قلعه‌نویی علیه مظلومی/ استقلال سه گانه صدرنشینی را با مس کلید می‌زند

استقلال که برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باید هر سه بازی معوقه خود را ببرد روز سه شنبه نخستین سه گانه را با مس کرمان شروع می‌کند، تیمی که پرویز مظلومی مربی آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه با برگزاری یک بازی پی گرفته می‌شود که طی آن تیم‌های استقلال و مس کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار در چارچوب رقابتهای هفته دهم لیگ برتر است که از ساعت 15:30 روز سه‌شنبه به قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

استقلال و مس در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر می‌روند. آبی پوشان بعد از برد مقابل فولاد خوزستان که به باور قلعه‌نویی کلید قهرمانی این تیم در لیگ برتر بوده است انگیزه‌های زیادی دارند که هر سه بازی معوقه خود را با برد  پشت سر بگذارند تا صدرنشینی را از پرسپولیس بگیرند. این در حالی است که مس کرمان در قعر جدول رده‌بندی با چالش‌های زیادی برای فرار از این منطقه مواجه شده است.

مس که تنها تیم بدون برد لیگ برتر محسوب می‌شود با هشت گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و با وجود در اختیار داشتن ادینیو هنوز هم این مشکل را حل نکرده است. کویرنشینان در خط دفاعی هم با 16 گل خورده اوضاع چندان مناسبی ندارند و باید دید مقابل بازیکنان با تجربه استقلال چه سرنوشتی را برای خود رقم خواهند زد.

در آن سوی میدان استقلال با وجود انگیزه‌های فراوانش با مشکلات عدیده‌ای برای این دیدار مواجه است. محمد قاضی، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، و هاشم بیک‌زاده مصدوم هستند و محمدمهدی نظری هم به خاطر محرومیت این بازی را از دست داده است. آرش برهانی که چند روزی است به خاطر مشغله کاری در دبی به سر می‌برد نیز این دیدار را از دست داده است تا قلعه‌نویی با لشگری نصفه و نیمه به مصاف حریف برود.

جدال استقلال و مس علاوه بر مسایل فنی یک نکته حاشیه‌ای را در خود جای داده و آن تقابل قلعه‌نویی با مظلومی است. سرمربیان کنونی و پیشین تیم استقلال در حالی رود روی یکدیگر می‌ایستند که هیچ کدام دوست ندارند در این بازی بازنده باشند. جنگ‎‌های لفظی که همواره قلعه‌نویی و مظلومی با یکدیگر داشته‌اند بی‌شک انگیزه‌های آنها را برای این دیدار دو چندان کرده است.

استقلال در صورتی که این بازی را با برد پشت سر بگذارد 22 امتیازی می‌شود و جای سایپا را در رده ششم جدول رده‌بندی می‌گیرد. تیم مس هم تنها با برتری با اختلاف بیش از سه گل می‌تواند از قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر کنده شود.

 

کد خبر 2163808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha