۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۳۸

میرشاد ماجدی:

مجیدی خداحافظی نکرده/ عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند

مجیدی خداحافظی نکرده/ عده‌ای به دنبال تخریب استقلال هستند

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه فرهاد مجیدی به هیچ وجه خداحافظی نکرده و همچنان در خدمت استقلال است، گفت: عده‌ای با این صحبت‌ها به دنبال تخریب استقلال هستند تا این تیم را از راه خود جدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: قبل از هر چیز باید بگویم عده‌ای دنبال این هستند تا با صحبت‌های بی‌اساس خود استقلال را تخریب کنند. آنهایی که خداحافظی مجیدی را اعلام می‌کنند، بیایند و پاسخگوی مردم باشند.

وی تاکید کرد: من به عنوان سرپرست یا مدیرعامل یا مربی زودتر از هرکس باید از خداحافظی مجیدی مطلع باشیم، اما چطور می‌شود وقتی که ما هیچ اطلاعی نداریم، دوستان در برخی رسانه‌ها خبر خداحافظی را عنوان می کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: فرهاد هر روز نفر اول به تمرین می‌آید و با آمادگی کامل در تمرینات حضور پیدا می‌کند و هیچ بحثی در خصوص خداحافظی وی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که مهدوی‌کیا هم خیلی آرام و بی سرو صدا از فوتبال خداحافظی کرد، اظهار کرد: مهدی بازیکن بزرگی است و خودش عنوان کرد که قصد خداحافظی دارد، اما مجیدی چنین حرفی نزده و با تمام توان در خدمت استقلال است.

ماجدی در پایان گفت: هواداران بدانند که فرهاد همچنان برای استقلال بازی خواهد کرد و تمام این اخبار تنها کذب محض است.

کد خبر 2164185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha