قم - خیرگزاری مهر: سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: در مقابل راه آهن سورينت برد و پيروزي ارزشمندي كسب كرديم و سه امتياز مهم را به دست آورديم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مايلي‌كهن شامگاه جمعه بعد از پايان بازي تيمش با راه آهن سورينت در چارچوب ديداري از هفته دهم نيم فصل نخست بازي‌هاي سيزدهين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور كه به برتري صبا انجاميد، تصريح كرد: از تمام بازيكنان تيم صبا ممنونم كه تا آخرين لحظه تلاش كردند تا بعد از دو هفته بتوانيم بار ديگر پيروز ميدان شده و سه امتياز ارزشمند به دست بياوريم.

وي ادامه داد:‌ ما مي‌دانستيم در مقابل راه آهن سورينت كار سختي داريم زيرا شرايط دو تيم در جدول رده بندي به شكل بود كه بايد از اين ديدار سه امتياز را مي‌گرفتند، ما شروع خوبي داشتيم اما بر خلاف جريان بازي شما ديديد كه راه آهن سورينت از يك موقعيت، به گل رسيد و كار ما را سخت كرد.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم بيان داشت: فكر مي‌كنم شما از مدلي كه تيم ما در مقابل راه آهن سورينت آرايش شده بود متعجب شديد، ما چند بازيكن را به دليل مصدوميت در اين ديدار در اختيار نداشتيم ولي ساير بازيكنان با جان و دل بازي كردند و اين بازي را برديم.

وي ياد آور شد: بازي بسيار خوبي بود ما در شروع نيمه دوم به موقع دروازه تيم راه آهن سورينت را باز كرديم و توانستيم گل تساوي را به ثمر برسانيم و از عنايتي تشكر مي‌كنم كه به موقع سر صحنه‌ها حاضر شد و تيم ما را در اين ديدار به پيروزي رساند.

مايلي‌كهن ابراز كرد: از معين عنايتي فرزند غلامرضا عنايتي هم ممنونم كه امروز حضور او در ورزشگاه موجب شد تا عنايتي روحيه بگيرد و به عشق او در اين ديدار براي ما گل بزند، عنايتي بازيكن بسيار بزرگي است و خوشحالم كه در تيم ما حضور دارد.

وي در ادامه به وضعيت چند بازيكن كليدي اين تيم كه در هفته‌هاي اخير از حضور در تركيب اصلي تيم صباي قم دور هستند اشاره كرد و بيان داشت: مرتضي كاشي و مسعود حق‌جو مصدوم هستند، ميلاد سليمان فلاح از ناحيه مچ‌ هر دو پا آسيب ديده است و سعيد لطفي هم نياز به پنج ماه سپري كردن دوران نقاهت دارد.

لازم به ذكر است: تيم فوتبال صباي قم با كسب برتري دو بر يك در ششمين بازي خانگي خود در مقابل تيم فوتبال راه آهن سورينت توانست جمع امتيازات خود را به 13 رسانده و بدين ترتيب از مكان يازدهم به رده نهم جدول رده بندي ليگ برتر صعود كند.