۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۵۱

کشوری‌فرد در گفتگو با مهر:

مشخص بود راه‌آهن سورینت را می‌بریم/ آقای گُلی امسال برای عنایتی است

مشخص بود راه‌آهن سورینت را می‌بریم/ آقای گُلی امسال برای عنایتی است

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه در بازی با راه‌آهن سورینت روز این تیم بوده است، گفت: وقتی یک گل از حریف عقب افتادیم، از روند بازی مشخص بود که نتیجه را جبران می‌کنیم و پیروز می‌شویم.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد پیروزی تیم فوتبال صبای قم برابر راه‌آهن سورینت ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: با وجود اینکه چهار، پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم ولی بازی خوبی انجام دادیم. خوشحالم بازیکنان جوان جواب اعتماد مایلی‌کهن را دادند. مقابل راه‌آهن سورینت روز ما بود و توپ‌هایمان به گل تبدیل شد. جا دارد از رضا عنایتی هم یک تشکر ویژه داشته باشم.

وی افزود: وقتی از حریف یک گل عقب افتادیم، از روند بازی مشخص بود که جبران می‌کنیم و پیروز می‌شویم. ما تیم جوانی داریم و به همین خاطر زمان بیشتری می‌برد که هماهنگ شویم. البته چند بازیکن با تجربه مثل عنایتی، کاشی و حیدری هم در تیم هستند که بازیکنان جوان را به خوبی هدایت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه صبا با بیان اینکه از عملکرد محمد مایلی‌کهن سرمربی صبا هم راضی بوده است، تاکید کرد: مایلی‌کهن کارش را خوب انجام می‌دهد و نظم و انضباط در تیمش حاکم است. ضمن اینکه بازیکنان هم همدل و هماهنگ هستند تا تیم موفق باشد.

کشوری‌فرد در پایان به دو گل عنایتی در بازی مقابل راه آهن اشاره کرد و گفت: عنایتی دو پنالتی هم خراب کرده است وگرنه الان با 9 گل در صدر جدول گلزنان بود. او واقعا یک بازیکن حرفه‌ای‌ است و این بازیکنان را در ایران کم داریم.

کد خبر 2139533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha