۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۵

پس از نشست با زنجانی اعلام شد:

حمایت قاطع مالک و مدیران باشگاه سورینت از ابراهیم‌زاده/ تیم تقویت می‌شود

حمایت قاطع مالک و مدیران باشگاه سورینت از ابراهیم‌زاده/ تیم تقویت می‌شود

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت پس از نشست با مالک و رئیس هیات مدیره این باشگاه از حمایت قاطع از منصور ابراهیم‌زاده و برنامه اعلامی باشگاه برای بهبود شرایط و روند نتایج تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر، نشست مشترک منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با هیات مدیره این باشگاه عصر روز دوشنبه در محل باشگاه برگزار شد که در این نشست دلایل نتایج نامطلوب تیم در رقابتهای لیگ برتر طی چند هفته اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد طی 48 ساعت بعد نتایج این نشست مورد ارزیابی و ریشه یابی قرار گیرد.

پس از این نشست، طی 48 ساعت گذشته نتایج آن مورد بررسی مسئولان باشگاه سورینت قرار گرفت و پیرو آن عصر امروز دوشنبه، نشست مشترک دیگری نیز بین بابک زنجانی، مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه، صادق رئیسی‌کیا مدیر عامل و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم، در محل دفتر مالک باشگاه برگزار شد و گزارشی از این ارزیابی‌ها در اختیار زنجانی قرار گرفت.

صادق رئیسی‌کیا در خصوص نشست عصر امروز به سایت باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: طی نشست عصر امروز، بابک زنجانی بر حمایت قاطع از سرمربی و برنامه اعلامی باشگاه برای بهبود شرایط و روند نتایج تیم تاکید کرد و مقرر شد ابراهیم‌زاده با تمام قدرت به کارخود ادامه دهد.

وی افزود: در این نشست همچنین گزارشی از سایر اقدامات، برنامه‌ها و فعالیت‌های باشگاه راه‌آهن سورینت از جمله فعالیت‌های آکادمی نیز به رئیس هیات مدیره باشگاه ارائه شد و تقویت تیم بزرگسالان سورینت مورد تاکید قرار گرفت.

پس از این نشست مدیر عامل و سرمربی تیم به اتفاق در محل تمرین عصر امروز سورینت حضور پیدا کردند.
 

کد خبر 2141589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha