قزوین- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین، با اشاره به اولین برد تیم هندبال کاسپین در لیگ برتر گفت: این پیروزی به ما روحیه داد تا بتوانیم در بازی های بعدی هم با قدرت به میدان برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های هندبال کاسپین قزوین و صبای قم در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور جمعه شب در سالن شهید بابایی قزوین با هم رقابت کردند.

محمد باقری پس از پیروزی مقابل صبای قم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: در این مسابقه تیم ما نمایش خوبی را در اکثر دقایق بازی داشت و همین نمایش خوب هم باعص شد ما این بازی را بتوانیم ببریم و روحیه کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنانی که در تیم کاسپین بازی می کنند جوان، جویای نام  و بی تجربه هستند و  ما باید به آن ها فرصت بدهیم تا بتوانند نمایش خوبی از خود به جای بگذارند، در این مسابقه آن ها ثابت کردند که می توانند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند و تیم حریف را مغلوب کنند.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین بیان کرد: ما همچنان باید تمرینات خود را افزایش دهیم تا بتوانیم مشکلاتمان را رفع کنیم، مطمئنا با رفع مشکلات خواهیم توانست در هفته های آینده هم در مقابل حریفان قدرتمند ظاهر شویم.

باقری با اشاره به وضعیت تیم صبای قم گفت: صبای قم از تیم های خوب لیگ برتر است که البته با کاسپین هم در یک سطح قرار دارد، ما امروز هم دیدیم که آن ها بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و  تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه کردند، اما در نهایت شاگردان من از آن ها بهتر ظاهر شدند و
توانستند این بازی را به سود خود پایان دهند.

سرمربی هندبال کاسپین، بار دیگر نقطه قوت تیم کاسپین را انگیزه بازیکنان دانست و افزود: متاسفانه در این مسابقه تیم داوری در حد خودش عمل نکرد و ما در چند صحنه شاهد اشتباهات واضح تیم داوری بودیم که این موضوع باعث شد برخی  بازیکنان ما کمی عصبی شوند و نتوانند در دقایق آخر خوب بازی کنند.
 
باقری بیان کرد: با این برد ما روحیه مضاعفی برای بازی های بعدی گرفتیم و مطمئن باشید از هفته های آینده بهتر هم کار خواهیم کرد.