سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه محرومیت یک جلسه‌ای سرمربی استقلال بسیار عجولانه بوده، در خصوص بازی نکردن آرش برهانی گفت: سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و یا چه کسی روی نیمکت بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین عصر امروز یکشنبه استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل اف‌سی سئول آندرانیک تیموریان و جواد کونام را همراه نخواهیم داشت اما با زحمات کادر پزشکی خسرو حیدری برای دیدار مقابل اف‌سی سئول آماده خواهد شد و در صورت لزوم به بازی گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تیم اف‌سی سئول ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز وارد تهران شد و عصر امروز تمرین خود را در زمین شماره 2 آزادی برگزار کرد.

سرپرست تیم استقلال تهران در خصوص اتفاقاتی که در دیدار مقابل ذوب آهن برای استقلال بوجود آمد، افزود: در رابطه با گزارش داوری باید بگویم که امیر قلعه‌نویی کار اشتباهی انجام نداده بود و من شنیدم به خاطر اینکه گفته بود جایزه ساموئل را به داور بدهید، یک جلسه محروم شده است.

وی تاکید کرد: به نظرم خیلی عجولانه تصمیم گرفته شد و نباید با این سرعت این گزارش ارائه می‌شد.

ماجدی در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی با بازیکنانش در تمرین روز گذشته هم اظهار داشت: پس از دیدار با اف‌سی سئول نتوانستیم زمانی را داشته باشیم تا با بازیکنان خود صحبت کنیم. بنابراین بهترین زمان در نخستین تمرین ما بعد از بازگشت سفر بود که قلعه‌نویی به طور کامل با بازیکنان به گفتگو پرداخت و هیچ مشکل خاصی نیز وجود نداشت.

وی تاکید کرد: قلعه‌نویی مربی حرفه‌ای است و می‌داند در چه موقعی با بازیکنان خود صحبت کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سئوال که چرا از برهانی در چند بازی اخیر استفاده نمی‌شود؟ گفت: برهانی یکی از بازیکنان خوب ما است اما اینکه چه کسی در زمین حضور داشته باشد یا نه بسته به نظر سرمربی تیم است و این مربی است که تعیین می‌کند چه بازیکنی می‌تواند به طور 90 دقیقه و یا به عنوان ذخیره به میدان برود. مطمئن باشید اگر آرش دارای انرژی مثبت باشد، سرمربی او را بیرون نخواهد گذاشت.