۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

قلعه‌نویی در نشست خبری:

برای تیم کره‌ای برنامه داریم/ احتمال رقم خوردن هر نتیجه‌ای وجود دارد

برای تیم کره‌ای برنامه داریم/ احتمال رقم خوردن هر نتیجه‌ای وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه بازیکنانش از هر نظر برای برگزاری دیدار با نماینده کره جنوبی آماده هستند گفت: ما برای کل تیم کره ای برنامه داریم و قطعا تمام هدفمان این است که با برنامه به گل برسیم و از تیم حریف گل نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار برابر اف سی سئول کره جنوبی که بعدازظهر امروز در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: نیمه اول را در سئول باختیم و با اینکه تیم حریف را تحت فشار قرار داده بودیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. گفته بودم مراقب گل دوم باشند اما روی اشتباهات بچه گانه گل خوردیم و بازنده نیمه اول بازی نیمه نهایی شدیم.

وی ادامه داد: استقلال چند سال پیش بازی 4 بر یک را جبران کرد و نشان داد که می شود با وجود شکست سنگین در بازی رفت، بازی برگشت را جبران کرد. این بار هم می توانیم این کار را بکنیم. زدن دو گل سخت است اما دور از دسترس نیست. ما در بحث روانی کار کردیم و بازیکنانمان تصمیم و انگیزه زیادی دارند که در این دیدار به نتیجه لازم دست پیدا کنند. ما باید بازی منطقی را انجام دهیم و سرعت کره را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: برنامه خاصی برای کل تیم حریف داریم و اگر بتوانیم جلوی سرعت آنها را بگیریم می توانیم موفق باشیم. ما جزو تیم هایی هستیم که هجومی بازی می کنیم اما هجومی بودن باید با برنامه باشد که هم گل بزنیم و هم گل نخوریم.

وی در ادامه به حمایت پیشکسوتان و مسئولان اشاره کرد و گفت: باید از همه آنهایی که از استقلال حمایت کرده بودند تشکر کنم. من منظورم را دوباره تکرار می کنم که بخش کمی از چسبیده های به فوتبال بود. همانطور که قبلا نیز گفته بودم برخی‌ها نمی خواهند استقلال موفق باشد. هواداران استقلال هم باید شخصیت و شان ایرانی خود را رعایت کنند. ما تا اینجا خوب کار کرده ایم. به نظرم تقویم آسیا مشکل دارد و باید تغییراتی در آن صورت بگیرد.

قلعه‌نویی با تکرار صحبت های قبلی اش در مورد بدنسازی نکردن بازیکنان استقلال و فرصتی که برای ریکاوری نداشته اند نکاتی را در این مورد یادآور شد و گفت: ما شرایط سختی را پشت سرگذاشته ایم اما امیدوارم فردا فینالیست شویم. احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. با این حال از بازیکنانم ممنون و از تماشاگران تشکر می کنم که هیچ وقت ما را تنها نمی گذارند.

وی در مورد گل نزدن در دقایق اول و فشاری که روی بازیکنان می آید گفت: ما این فشار را از روی بازیکنان برداشته ایم. ما اگر می خواهیم به گل اول برسیم باید با برنامه باشیم. اگر گل اول را زود بزنیم تماشاگران هم حمایت می کنند تا انگیزه ما بیشتر شود. با تجربه ای که بازیکنان دارند ما فوتبال احساسی بازی نمی کنیم. من در این چند روز با بازیکنانم در این مورد صحبت کرده ام.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که مربی کره دفاع استقلال را کم توان معرفی کرده، گفت: آنطرفی ها از فوتبال لذت می برند اما اینجا برعکس است. وقتی می بریم مشکل داریم و وقتی هم می بازیم صد مشکل داریم. آنها دنبال این نیستند که جنگ روانی راه بیندازند. آنها بیشتر از نظر روحی و روانی روی تیمشان کار می کنند.

کد خبر 2146725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha