در حالی که اعلام شده بود بازیکنان تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با تیم اف‌سی سئول با پیراهن‌هایی که عکس فریدون زندی روی آن نقش بسته وارد زمین خواهند شد، این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه در چارچوب دیدار برگشت مسابقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم اف‌سی سئول کره جنوبی خواهد رفت. روز سه شنبه باشگاه استقلال اعلام کرده بود بازیکنان این تیم به یاد فریدون زندی که در تیم الاهلی قطر به شدت مصدوم شده است، با عکس این بازیکن که روی پیراهن‌هایشان نقش بسته خواهد شد برای گرم کردن وارد زمین می‌شوند ولی این اتفاق رخ نداد.

* جواد نکونام، شاهرخ بیانی، هادی طباطبایی، فرزاد مجیدی و جمعی دیگر از پیشکسوتان باشگاه استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور دارند. همچنین جمعی از مسئولان کره‌ای هم در جایگاه ویژه هستند.

* حدود 100 تماشاگر بلیت به دست قصد حضور در جایگاه ویژه را داشتند که مسئولان از ورود آنها به داخل استادیوم خودداری کردند. مسئولان تاکید داشتند صندلی‌ها پر شده است و دیگر جایی برای حضور این تماشاگران نیست. این تعداد از تماشاگران هم در حالی که بلیت به دست بودند به شدت نسبت به سیستم فروش بلیت‌ها اعتراض کردند.