۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۲۱:۰۸

"یونگ سو" پس از صعود به فینال:

چالش بزرگ ما بعد از بردن استقلال شروع شد/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

چالش بزرگ ما بعد از بردن استقلال شروع شد/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

سرمربی تیم فوتبال اف سی سئول پس از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی را انجام دادیم اما چالش بزرگ ما بعد از پیروزی برابر استقلال و رسیدن به فینال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، "چوی یونگ سو" پس از پیروزی تیمش در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر استقلال و صعود به فینال این رقابت ها در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را در ورزشگاه بزرگ آزادی انجام دادیم و از بازیکنانم تشکر می کنم آنها تمام توانشان را به کار گرفتند اما چالش بزرگ ما از حالا شروع شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه ای برای دیدار فینال دارید گفت: ما در فینال با تیم چین بازی داریم. می خواهیم به کل آسیا نشان دهیم که چه توانی داریم و قدرتمند ترین تیم آسیا هستیم. تا زمان برگزاری دیدار فینال زمان زیادی باقی مانده است و ما می خواهیم به بهترین شکل ممکن خود را برای حضور در این فینال آماده کنیم. حریف قدرتمندی داریم که بهترین های چین را در اختیار دارد اما ما از تمام توانمان استفاده خواهیم کرد تا فهرمان شویم. بین تیم نایب قهرمان و قهرمان تفاوت زیادی وجود دارد به همین خاطر هدف ما این است که قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال اف سی سئول کره در پاسخ به این پرسش که آیا حضور این تیم در فینال شانسی بوده است گفت:  این فقط خوش شانسی نیست. ما شرایط سختی داشتیم اما کل مجموعه باشگاه به ما کمک کرد تا به فینال برسیم. همه انرژی گذاشتند تا ما مشکلات را پشت سربگذاریم و به فینال برسیم.

یونگ سو در مورد عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم گفت: ما در نیمه دوم تلاش کردیم که دفاعی بازی کنیم اما دو گل خوردیم. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم که بار هجومی تیم را بالا برده اند اما باید برای گل هایی که می خوریم فکری کنیم. با این مهاجمان اگر در مسابقات بیرون از خانه بخواهیم دفاعی بازی کنیم کارمان سخت می شود. بنابراین فوتبال هجومی را به نمایش می گذاریم.

سرمربی تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکن شماره 10 شما در این دیدار خشن بود گفت: دامیانوویچ بازیکنی است که همه او را می شناسند و به همین خاطر با او یارگیری می کنند. در این صحنه هم بازیکنان استقلال با او یارگیری داشتند که باعث عصبانیت او شد.

 

کد خبر 2147952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha