مهاجم تیم فوتبال استقلال دلایل ناکامی این تیم در نرسیدن به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را گل نزدن در دیدار رفت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش برهانی پس از حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در کره‌جنوبی باید گل می‌زدیم اما این اتفاق نیفتاد. اینجا هم خوب بازی کردیم اما متاسفانه برخلاف جهت حرکتی مسابقه گل خوردیم.

وی افزود: تیم استقلال قبل از گل اف‌سی سئول، سه موقعیت گلزنی خوب داشت اما با بدشانسی آنها را از دست دادیم. در این بازی بد بازی نکردیم اما به نظرم سر مسائل کوچک حذف شدیم و نتوانستیم به فینال برسیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا تیم اف‌سی سئول در این بازی عملکرد خوبی نداشت؟، تاکید کرد: آنها خوب بودند اما ما می‌توانستیم خیلی بهتر از موقعیت‌های خود برای رسیدن به گل استفاده کنیم. متاسفانه تا یکسری طرز تفکرها مثلا مبالغ بازیکنان در نقل و انتقالات و حاشیه‌هایی که برای رفتن به تیم‌ها دارند، وجود دارد، نمی‌توان به موقعیت و قهرمانی تیم‌های ایرانی در این جام امیدوار بود.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی برای بازیکنان استقلال عادی شده است، در مورد اینکه دلیل نیمکت نشینی‌اش چیست و آیا ممکن است در نیم فصل به تراکتورسازی برود، یادآور شد: من به این مسائل جواب نمی‌دهم زیرا مردم همه چیز را می‌دانند

برهانی در مورد دلایل نیمکت نشینی خود و اینکه آیا با امیر قلعه‌نویی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: بعضی از رفتارها را متوجه نمی‌شوم. یک هفته گل می‌زنم اما دو هفته روی نیمکت می‌نشینم. من تمام سعی و تلاشم را به کار می‌بندم تا برای استقلال مفید باشم.

وی با تاکید بر اینکه شاید به خاطر اینکه گل می‌زند در ترکیب قرار نمی‌گیرد، در مورد اینکه مجید جلالی با او برای پیوستن به تراکتورسازی صحبت کرده، تصریح کرد: مجید جلالی را دوست دارم زیرا با من صادق است. اول فصل نتوانستم به تراکتورسازی بروم، به همین دلیل از او معذرت می‌خواهم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال همچنین گفت: من یک استقلالی هستم حتی اگر 20 ثانیه به میدان بروم، دوست دارم برای این تیم بازی کرده و هواداران را شاد کنم. حتی اگر قلعه‌نویی هم به من بازی ندهد، من استقلالی هستم.