۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۱۵

حمید بابازاده اعلام کرد؛

گل اول اف‌سی سئول استثنایی بود/ فرصت‌های‌مان را به راحتی از دست دادیم

گل اول اف‌سی سئول استثنایی بود/ فرصت‌های‌مان را به راحتی از دست دادیم

مربی دروازه‌بان‌‎های تیم فوتبال استقلال گفت: اگر توپ بازیکن اف‌سی سئول بصورت مستقیم می‌آمد، مهدی خیلی راحت آن را دفع می‌کرد اما ضربه بازیکن اف‌سی سئول قوس برداشت و به شکلی استثنایی وارد دروازه استقلال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بابازاده پس از شکست استقلال برابر اف‌سی سئول کره‌جنوبی و عدم راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هر حال وقتی در خانه حریف 2 گل می‌خورید اما نمی‌توانید گل بزنید، در ورزشگاه خانگی با استرس و ترس از گل نخوردن به میدان می‌آئید.

وی با بیان اینکه قبل از گل اف‌سی سئول کره‌جنوبی، تیم استقلال 4-5 موقعیت گلزنی داشت، افزود: متاسفانه این فرصت‌ها به راحتی از دست رفت و وقتی گل خوردیم، جبران نتیجه برای‌مان سخت‌تر شد.

آیا سیدمهدی رحمتی روی دریافت نخستین گل استقلال مقصر بود؟، مربی دروازه‌بان‌‎های تیم فوتبال استقلال به این سوال اینگونه پاسخ داد: وقتی ضربه از پشت 18 قدم زده می‌شود، دروازه‌بان باید 2-3 متر از دروازه بیرون بیاید تا زاویه را تنگ کند. مهدی همه تلاش خود را انجام داد و توپ از بین تیر و دست او وارد دروازه شد.

بابازاده خاطرنشان کرد: اگر توپ بصورت مستقیم می‌آمد، مهدی خیلی راحت آن را دفع می‌کرد اما ضربه بازیکن اف‌سی سئول قوس برداشت و به شکلی استثنایی وارد دروازه استقلال شد.

وی در مورد حرکت غیر حرفه‌ای بازیکنان استقلال که بدون توجه به خبرنگاران، وارد قسمت مصاحبه نشدند و از بخش دیگری ورزشگاه را ترک کردند، افزود: خیلی چیزها در فوتبال ایران غیر حرفه‌ای بوده که این هم یکی از آنها. مگر در فوتبال ما همه چیز سر جای خودش هست؟ بازیکنان کار درستی انجام ندادند و باید در این خصوص هماهنگی صورت گیرد اما همانطور که گفتم خیلی چیزها سرجایش نیست و این هم جزو آنها است.

مربی دروازه‌بان‌‎های تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: این حق خبرنگار است که مصاحبه کند اما خیلی‌ها هم در پایان بازی شرایط مصاحبه را ندارند. بطور ثال من در سال کمتر مصاحبه می‌کنم. ضمن اینکه من یک روز از بازیکنان پرسیدم، چرا مصاحبه نمی‌کنید که آنها گفتند در این وضعیت دوست نداریم حرفی بزنیم.

کد خبر 2147970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha