اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم نفت تهران گفت: تصور شکست تیم صدرنشین برای ما سخت بود ولی باتوجه به شناختی که از فولاد داشتیم توانستیم این پیروزی شیرین را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه یازدهم مهرماه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما نیمه نخست بازی تحت فشار زیادی قرار گرفت ولی به خوبی توانستیم موقعیت‌های گلزنی فولاد را خنثی کنیم و رفته رفته کیفیت کارمان را بالاتر ببریم.

وی افزود: تیم ما در نیمه دوم با تمرکز بالاتری وارد میدان شد و از موقعیت‌های به دست آمده بهتر استفاده کرده و توانستیم دو گل به فولاد بزنیم. البته هرچه از زمان بازی گذشت اعتماد به نفس بازیکنان ما بیشتر شد و به خوبی توانستیم برتری خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: در نیمه دوم تیم ما راه‌های نفوذ فولادی‌ها را بست و به خوبی موقعیت‌سازی کند و همین امر باعث پیروزی ما شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تصور شکست تیم صدرنشین برای ما سخت بود ولی باتوجه به شناختی که از فولاد داشتیم، توانستیم این پیروزی شیرین را کسب کنیم. تمام تلاش ما بر این است که نتایج قابل قبولی را در ادامه مسابقات کسب کنبم و تا پایان فصل جایگاه بالایی را در جدول به خود اختصاص دهیم.

گل‌محمدی همچنین گفت: تیم ما در بازی‌های خود موقعیت‌های گلزنی زیادی را به دست می‌آورد و باید در این بخش دقت بیشتری کنیم و همچنین در حفظ توپ عملکرد بهتری را داشته باشیم.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در روز نخست از هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم نفت تهران به پایان رسید.