۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۴۷

فرکی بعد از شکست فولاد خوزستان:

فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/ هر تیمی آرزوی بردن فولاد را دارد

فوتبال روی بدش را به ما نشان داد/ هر تیمی آرزوی بردن فولاد را دارد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از شکست تیمش برابر نفت تهران گفت: در این بازی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و در بازی که مستحق باخت نبودیم نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه پنجشنبه یازدهم مهرماه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم حریف در این بازی روی اشتباهات بازیکنان ما به گل‌های برتری رسید زیرا از نظر مالکیت توپ و ایجاد موقعیت تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: تیم نفت تهران در این بازی به دنبال جبران ناکامی‌های هفته‌های اخیر خود بود و در روزی که برتر میدان بودیم حریف توانست از اندک موقعیت‌های خود به گل رسیده و برتر میدان شود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم نفت تهران با توجه به شناختی که از بازیکنان ما داشت حساب شده پا به میدان گذاشتند و با یک بازی بسته از ضد حملات خود به خوبی استفاده کردند.

وی بیان کرد: هر تیمی آرزوی شکست دادن تیم فولاد را دارد و تیم نفت تهران نیز به شدت برای پیروزی برابر ما انگیزه داشت.

فرکی تصریح کرد: تیم ما در این بازی نسبت به حریف خود از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند و به عقیده من دروازه‌بان حریف روز خوبش را در این بازی سپری کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما در نیمه نخست بازی کاملا برتر میدان بود ولی در بین دو نیمه به بازیکنان خود نقاط ضعف تیم خود را گوشزد کرده بودیم که متاسفانه روی همان مسایل از حریف گل دریافت کردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در بازی فوتبال قرار نیست یک تیم همیشه برنده بازی باشد بعضی مواقع با وجود ارائه یک بازی خوب نتیجه به سود یک تیم رقم نمی‌خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت تهران در روز نخست از هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم نفت تهران به پایان رسید.

 

کد خبر 2148392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha