تیم فوتبال جوانان عربستان در دومین دیدارش در مرحله انتخابی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که در کرمان درحال برگزاری است، امروز برابر تاجیکستان به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از دیدارهای گروه D مرحله انتخابی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار امروز پنجشنبه با برگزاری یک بازی آغاز شد که طی آن تیم فوتبال جوانان عربستان با نتیجه 5 بر صفر برابر تیم تاجیکستان به پیروزی دست یافت.

در این بازی که در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار شد، عادل محمد الموشایت (21)، عطیه عبدالله الشمرانی (32)، سعد سعید الخیری (37)، حمد محمد الشهری (89) و عبدالله احمد الیوهی (1+90) گل‌های عربستان را در این بازی به ثمر رساندند.

در پایان این بازی، عربستان از دو بازی و کسب 6 امتیاز صدرنشین شد، ایران با 3 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار گرفته و تیم‌های لبنان و تاجیکستان بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. تاجیکستان با شکست در بازی امروز، فرصت صعود به مرحله بعدی مسابقات را از دست داد.

دیگر بازی روز دوم هم از ساعت 17:30 دقیقه امروز پنجشنبه بین دو تیم جوانان ایران و لبنان برگزار می‌شود که شاگردان رحیم میرآخوری برای اینکه در بازی آخر با آرامش بیشتری به میدان بروند، باید حداقل با اختلاف 4 گل لبنان را شکست دهند.