۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۲۳:۰۲

میرآخوری بعد ازپیروزی برابر لبنان:

بازی با عربستان فینالی زودرس است/ تیم را برای برد به میدان می‌فرستم

بازی با عربستان فینالی زودرس است/ تیم را برای برد به میدان می‌فرستم

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران با اشاره به اینکه خوشحال است تیمش با اختلاف 5 گل از سد لبنان گذشت تا به صدرجدول باز گردد، گفت: بازی با عربستان فینالی زودرس در آسیاست و از مردم کرمان می‌خواهم تا برای حمایت از تیم ایران برابر این حریف سنتی  ورزشگاه را پر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم میرآخوری پس از پیروزی 6 بر صفر تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران برابر لبنان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم امروز توانستیم نتیجه خوبی بگیریم زیرا با توجه به پیروزی 5 بر صفر عربستان مقابل تاجیکستان، برای صدرنشینی احتیاج به تفاضل گل 5 داشتیم که به دست آمد. همچنین خوشحالم توانستیم 6 بر یک لبنان را شکست دهیم و به صدر گروه برویم.

وی در مورد اینکه ایران با یک تساوی صعود می‌کند و آیا به همین دلیل مقابل عربستان برای مساوی به میدان می‌روید؟، تاکید کرد: هرگز اینطور نیست، من تیمم را برای برد به میدان می‌فرستم. سال 77 با تیم نوجوانان ایران در قطر چنین اتفاقی برایمان افتاد و با اینکه با یک مساوی مقابل بحرین صعود می‌کردیم اما شکست خوردیم و حذف شدیم. در آن مسابقات هم مثل این دوره یک تیم صعود می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران با اشاره به اینکه عربستان را به خوبی آنالیز کرده و تیمش را برای پیروزی به میدان می‌فرستد، در مورد درخشش سردار آزمون در این بازی تصریح کرد: آزمون در بازی اول خسته بود اما دیدید که در این بازی چه کیفیتی نشان داد، دو گل زد و بهترین بازیکن زمین شد.

وی در مورد اینکه آیا در برخی پست‌ها تیمش احتیاج به بازنگری دارد؟، خاطرنشان کرد: این بازیکنان سه ماه است کنار هم تمرین می‌کنند و بهترین‌های رده سنی خودشان هستند، اما در صورت داشتن اردوهای بیشتر و بازی‌های خارجی مناسب، مطمئنا تیم هماهنگ‌تر از قبل می‌شود. ان‌شاءالله در صورت صعود، اردوی استعدادیابی دیگری هم برگزار خواهیم کرد.

میرآخوری در پایان با تشکر از شبکه ورزش که بازی را به صورت زنده پخش کرد، گفت:پ خش زنده بازی روحیه خوبی به بازیکنان داد. زمانیکه از طریق مدیر رسانه‌ای تیم متوجه شدیم بازی پخش می‌شود، انگیزه‌های بازیکنان‌مان چند برابر شد. در هر حال بازی با عربستان یک فینال آسیایی زودرس است و از مردم خونگرم کرمان می‌خواهم تا برای حمایت از نام ایران برابر این حریف سنتی فوتبال ایران روز شنبه ورزشگاه شهید باهنر کرمان را پر کنند.

کد خبر 2153278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha