۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۲۲:۳۳

علی محمد:

ایران بازیکنان تاکتیکی فوق العاده ای دارد/تعویض دروازه بان لبنان به درخواست خودش بود

ایران بازیکنان تاکتیکی فوق العاده ای دارد/تعویض دروازه بان لبنان به درخواست خودش بود

کرمان - خبرگزاری مهر: مدیر فنی تیم فوتبال جوانان لبنان با اشاره به اینکه دروازه بان لبنان صد در صد در دریافت گل ها مقصر بود گفت: ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﺍﺳﯿﺮ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﻓﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪﯾﻢ.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد دقایقی پیش در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم ایران و لبنان از سری مسابقات گروه D قهرمانی جوانان زیر 19 سال آسیا که در کرمان در حال برگزاری است، ضمن تبریک پیروزی تیم جوانان ایران در این دیدار گفت: ایران تیم بسیار خوبی است و بازیکنان تکنیکی فوق العاده مانند سردار آزمون دارد.

وی با اشاره به باز شدن دروازه تیم لبنان در دقیقه دوم  بازی گفت: این امر باعث شد که شیرازه تیم ما از هم بپاشد.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان لبنان ادامه داد: اما با این وجود در دقیقه هفتم  بازیکنان لبنان توانستند بازی را جمع کنند که با دریافت گل دوم در دقایق بعدی تیم ما کاملا از هم پاشید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا لبنان که در برابر عربستان بازی خوبی را ارائه داد در این دیدار ضعیف عمل کرد، گفت: با توجه به اینکه بازی با عربستان اولین بازی بود و هیچ تیمی امتیازی نداشت ما فضا ها را در آن بازی فضاها را کاملا بسته بودیم، اما در مقابل ایران به دلیل اینکه گل خورده و عقب افتاده بودیم مجبور شدیم بازی را باز کنیم و همین عامل باعث دریافت گل های زیادی شد.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان لبنان در خصوص تعویض دروازه بان لبنان در نیمه دوم اذعان داشت: دروازه بان لبنان به دلیل اینکه در دو گلی که دریافت کردیم 100 در صد مقصر بود خودش می خواست که تعویض شود.

وی گفت: البته گلر دوم نیز گلهای زیادی خورد و از هیچ کدام راضی نیستم.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان لبنان در پایان اظهار داشت: تیم ایران از همه نظر سر تر از بازیکنان ما بود و با توجه به اینکه عربستان پنج گل به تاجیکستان زده بود ایران نیزمی خواست که گل های زیادی بزند و این مسئله عامل تعداد گل های زیاد این بازی بود.

دیدار دو تیم لبنان و ایران با نتیجه شش بر یک با برتری تیم فوتبال جوانان ایران پایان یافت.

کد خبر 2153266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha