۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸

مقدماتی جوانان آسیا - کرمان؛

برتری جوانان ایران برابر عربستان در پایان نیمه نخست/ 45 دقیقه تا صعود

برتری جوانان ایران برابر عربستان در پایان نیمه نخست/ 45 دقیقه تا صعود

نیمه نخست دیدار حساس تیم‌های فوتبال جوانان ایران و عربستان در چارچوب رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا با برتری شاگردان رحیم میرآخوری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله انتخابی رقابتهای فوتبال قهرمانی جوانان آسیا عصر امروز یکشنبه با برگزاری یک بازی در گروه D پیگیری شد که طی آن دو تیم فوتبال زیر 18 سال (جوانان) ایران و عربستان در حساسترین بازی این گروه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر جوانان کشورمان به پایان رسید.

در این مسابقه که از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آغاز شده، سعید آقایی در دقیقه 38 و روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه عربستان را باز کرد تا نیمه نخست با برتری شاگردان رحیم میرآخوری به پایان برسد.

تیم جوانان ایران برای صعود مستقیم به مرحله‌ نهایی این مسابقات 45 دقیقه حساس دیگر را پیش رو دارد. این تیم با این پیروزی برابر عربستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی مسابقات می‌شود، هرچند شاگردان میرآخوری در صورتی که این بازی را با تساوی هم به پایان برسانند، می‌توانند به عنوان سرگروه به مرحله نهایی این رقابتها که در سال 2014 به میزبانی میانمار برگزار می‌شود، راه پیدا کنند.

کد خبر 2154308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha