ابراهیم علیدخت، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تنها چند روز پس از آغاز اردوهای آماده سازی این تیم برای حضور در پروتورهای جهانی آلمان و لهستان از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از مدت‌ها اردوی تیم ملی تنیس روی میز از چند روز پیش آغاز شد تا بازیکنان این تیم خود را برای شرکت در دو پروتور جهانی که به میزبانی آلمان و لهستان برگزار خواهد شد، آماده کنند. چند روز پس از آغاز این اردو اما سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از سمت خود کناره‌گیری کرد.

این کناره‌گیری در حالی انجام شد که ابراهیم علیدخت برنامه‌های خود را برای آماده‌سازی تیم ملی را تا پایان سال و بعد از آن حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی 2014 به فدراسیون اعلام کرده بود.

وی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: کار مستقل و بدون دخالت یکی از شرط‌هایم برای پذیرفتن هدایت تیم ملی بود. من روز اول که پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را گرفتم، این شرط را خیلی صریح و واضح اعلام کردم و با در نظر گرفتن آن پذیرفتم که هدایت تیم ملی را عهده‌دار شوم.

علیدخت تاکید کرد: در این مدت اما خیلی از اتفاقات و تصمیمات بر خلاف شرطی بود که به فدراسیون گفته بودم و با آن موافقت هم شده بود. بارها پیش آمد که طی این مدت و در موارد مختلف مربوط به تیم ملی تنیس روی میز، به جز من افراد دیگر هم نظر می‌دادند و حتی در برخی موارد تصمیم می‌گرفتند. من دیگر نمی‌توانستم این شرایط را تحمل کنم به همین دلیل ترجیح به استعفا دادم.

سرمربی مستعفی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: پیش از این هم گفته بودم اینکه افرادی غیر از من سرمربی در امور مربوط به تیم ملی نظر بدهند اما به هنگام نتیجه‌گیری فقط من در مقام پاسخگو باشم، درست و به جا نیست. به تیم ملی نیامدم که فقط پاسخگو باشم آنهم پاسخگوی نتایجی که تصمیم‌گیرنده آن فقط خودم نبوده‌ام. شاید اگر من بروم، افرادی که تا حالا مستقیم و غیر مستقیم برای تیم ملی تصمیم می‌گرفتند، بتوانند راحت‌تر کارشان را دنبال کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، علیدخت در حالی از سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز کناره‌گیری کرده است که فروردین ماه امسال عهده‌دار این مسئولیت شده بود. از طرفی محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز هم پیش از این در گفتگو با مهر تاکید کرده بود که علیدخت تا پایان بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی سرمربی تیم ملی خواهد بود.