۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳

پینگ‎پنگ‎بازان اعزامی به پروتورهای لهستان و آلمان معرفی شدند

پینگ‎پنگ‎بازان اعزامی به پروتورهای لهستان و آلمان معرفی شدند

تیم ملی تنیس روی میز با در اختیار داشتن چهار بازیکن در دو پروتور لهستان و آلمان شرکت می‌کند. برادران عالمیان همراه با حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور در پروتورهای 2013 لهستان و آلمان در قالب برنامه‌های ارائه شده از سوی ابراهیم علیدخت، سرمربی تیم ملی و برای آغاز آماده‌سازی پینگ‌پنگ‌بازان جهت شرکت در مسابقات 2014 قهرمانی جهان و بعد از آن بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی انجام می‌شود.

 نوشاد و نیما عالمیان همراه با حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا بازیکنانی هستند که برای حضور در این دو پروتور معرفی شده‌اند. این بازیکنان زیر نظر علیدخت به لهستان اعزام می‌شوند و پس از اتمام مسابقات این کشور راهی آلمان خواهند شد.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز ضمن تائید این مطلب اظهارداشت: بازیکنان اعزامی به پروتورهای لهستان و آلمان بنا به پیشنهاد کمیته فنی و تائید سرمربی تیم ملی معرفی شده‌اند. البته انتخاب این بازیکنان به معنای کنار گذاشتن بازیکنان قدیمی‌تر و با تجربه‌تر نیست. بلکه طبق برنامه و هر چه به مسابقات جهانی و بازی‌های آسیای نزدیک‌تر شویم، ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان ترکیب تیم ملی را برای اعزام‎های برون مرزی تشکیل خواهند داد. در حال حاضر و صرفا برای دنبال شدن سیاست جوان‌گرایی، اقدام به انتخاب این بازیکنان برای اعزام به لهستان و آلمان شده است.

مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان 15 تا 19 آبان ماه برگزار می‌شود. پینگ‌پنگ‌بازان اعزامی به لهستان، به طور مستقیم از این کشور راهی آلمان می‎شوند تا در پروتور جهانی که طی روزهای 22 تا 26 آبان ماه برگزار می‎شود، شرکت کنند.

کد خبر 2150638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha