۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

زارع‌پور با مهر مطرح کرد:

انتخاب اردونشینان با نظر سرمربی و تائید من بود/ کینه‌ای از هیچ بازیکنی ندارم

انتخاب اردونشینان با نظر سرمربی و تائید من بود/ کینه‌ای از هیچ بازیکنی ندارم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به دعوت از هشت بازیکن به اردوی تیم ملی بدون برگزاری مسابقات دسته برتر گفت: بازیکنان دعوت شده بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، در کمیته فنی بررسی و انتخاب شدند ضمن اینکه من هم آنها را تائید کردم.

محمد زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه هنوز زمانی برای برگزاری مسابقات دسته برتر مشخص نشده است، اظهارداشت: آئین‌نامه تیم ملی و مسابقات انتخابی این تیم باید در جلسه کمیته فنی بررسی شود. پس از انجام این کار و اعمال تغییرات لازم، زمان مسابقات دسته برتر مشخص خواهد شد. با این اوصاف تا زمانیکه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار نشود، بازیکنان با نظر سرمربی انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از 20 مهرماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: این زمان بنا به پیشنهاد سرمربی تیم در نظر گرفته شد. ضمن اینکه ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برای حضور در این اردو انتخاب شدند. برای برگزاری محل اردو هم علاوه بر تهران، استان‌های دیگری را هم مورد بررسی قرار دادیم. شیراز یکی از استان‌های مورد نظرمان برای برپایی اردو بود که البته به دلیل بازسازی سالن نتوانستیم آن را نهایی کنیم. هر چند که هیات استان فارس طی چند ماه گذشته عملکرد و همکاری عالی داشت و باید از این بابت ممنون‌دار رئیس هیات و مدیرکل استان بود. در هر صورت پس از بررسی‌های لازم اصفهان را به عنوان محل برگزاری اردو انتخاب کردیم.

"برای آغاز اردوهای تیم ملی از هشت بازیکن دعوت شده است. دقیقا توضیح دهید ملاک دعوت از این بازیکنان چیست"؟، زارع‌پور در پاسخ به این پرسش یادآور شد: همان طور که گفتم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برای این اردو انتخاب شده‌اند. این بازیکنان در واقع پیشنهادات سرمربی تیم ملی بودند که در جلسه هفته گذشته کمیته فنی هم بررسی، تائید و انتخاب نهایی شدند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که "آیا این بازیکنان مورد تائید شما هم بودند"؟، گفت: بله؛ من هم آنها را تائید کردم. قرار نیست به غیر از من فرد دیگری تائید کند.

زارع‌پور در مورد ملاک‌های مورد نظرش برای تائید بازیکنان پیشنهاد شده از سوی سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: نظر همکاران و دوستان‌مان در کمیته فنی ملاک من بود.ضمن اینکه قطعا سرمربی تیم ملی بهتر و بیشتر از ما بازیکنان را می‌بیند و از وضعیت آنها باخبر است. در کل چند فاکتور مورد نظرمان است. روی ورزشکارانی سرمایه گذاری می‌کنیم که آینده‎‌دار باشند. بر همین اساس ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برای این اردو انتخاب شده‌اند. 

"گفته شده که در جلسه اخیر کمیته فنی شما تاکید کرده‌اید که تا زمانیکه هستید اخلاق‌پسند و نوروزی جایی در تیم ملی ندارند. این موضوع درست است"؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: من از این موضوع خبر ندارم. اما در مجموع فدراسیون تصمیم گیرنده است و در مورد آنچه به نفع تنیس روی میز است، تصمیم خواهد گرفت. بازهم تاکید می‌کنم که تا وقتی مسابقات انتخابی تیم ملی نباشد، سرمربی بازیکنان را انتخاب می کند.

وی ادامه داد: بازیکنانی که به اردو دعوت شده‌اند، بیشتر جوان هستند چون آماده‌سازی برای مسابقات سال آینده را مد نظر داریم. ما بعد از المپیک 2012 لندن، روی استفاده از ترکیب جوان و با تجربه در تیم ملی تاکید کردیم و قطعا بازیکنانی که آینده‌دار باشند، به مسابقات آینده اعزام خواهند شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که "یعنی شما کینه‌ای از هیچ بازیکنی ندارید"؟، گفت: هیچ کینه‌ای از بازیکنان و فرد دیگری ندارم. صحبت‌هایی هم از طرف بازیکنان مطرح می‌شود، نظر شخصی آنهاست. نمی‌دانم چرا چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود.

زارع‌پور تاکید کرد: برای تیم ملی تا پیش از آذرماه و تا پیش از پایان سال برنامه داریم. برنامه‌های موردنظر تا پیش از آذرماه مربوط به حضور در پروتورهای لهستان و آلمان می‌شود که با اعزام چهار بازیکن انجام خواهد شد. بعد از آن اردوهای آماده‌سازی دنبال می‌شود. خانم لیموچی و آقای علیدخت هم برنامه‌های خود را تا بازی‌های آسیایی داده‌اند. از آنجا که برای پروتورهای لهستان و آلمان محدودیت داشتیم، در نشست هفته گذشته جلسه کمیته فنی برنامه‌های آقای علیدخت بررسی شد. به زودی هم برنامه‌های سرمربی تیم بانوان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

کد خبر 2151389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha