اهواز - خبرگزاری مهر: در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور، استقلال اهواز در جدال تیمهای خوزستانی به پیروزی دست یافت تا تیم صنعت نفت آبادان همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پنجم این مسابقات، تیمهای استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان از گروه(الف) این رقابتها، عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم استقلال اهواز موفق شد با یک گل میهمان خود را شکست دهد.

رسول بريچي در دقیقه 4+90 تک گل بازی را به ثمر رساند. تیم استقلال اهواز با کسب این پیروزی شش امتیازی شد و در مکان پنجم جدول رده بندی گروه (الف) این رقابتها قرار گرفت و تیم نفت آبادان نیز با سه امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

امیرحسین فتاحی به همراه حسین طالقانی و حسین عیسی وند قضاوت این بازی را برعهده داشت.

استقلال اهواز مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بعد از پایان بازی گفت: در یک بازی سخت به پیروزی دست یافتیم و امتیازات این بازی بسیار سخت بود.

داوود مهابادی درگفتگو با خبرنگار مهر در اهواز گفت: در این بازی فرصتهای بسیاری داشتیم و می توانستیم با گلهای بیشتری، پیروز از میدان خارج شویم.

وی با بیان اینکه تیم نفت آبادان نیز چند فرصت گلزنی نیز داشت، گفت: موقعیتهای گل ما نسبت به تیم حریف بیشتر بود و پیروزی حق ما بود که خوشبختانه به آنچه مستحق بودیم، دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان کرد: با کسب این پیروزی، استرس نبردن را میان بازیکن خارج کرد و از بازیهای آینده می توانیم با آرامش به اهداف برسیم.

مهابادی با اشاره به اینکه تیم نفت آبادان، تیم جوان و خوبی است، اظهار کرد: هواداران نفت بازی به این تیم فرصت بیشتری بدهند.

ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم نفت آبادان نیز پس از شکست تیمش مقابل استقلال اهواز از مصاحبه با خبرنگاران رسانه های گروهی خودداری کرد.

در پایان این بازی تماشاگران تیم استقلال اهواز با بازیکنان این تیم درگیر شدند.

در دیگر بازی این هفته تیم نفت مسجدسلیمان مقابل میزبان خود ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک دست یافت.

دراین بازی حسين مالکي در دقیقه 26 گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند و شاهرخ غلامرضاپور در دقیقه 79 برای ایرانجوان بوشهر گلزنی کرد. شاگردان داریوش یزدی با کسب این نتیجه با شش امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه(ب)این رقابتها قرار گرفتند.

در هفته ششم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، تیم استقلال اهواز، سی ام مهر به مصاف میزبان تیم گل دورود می رود. تیم نفت آبادان نیز در این هفته روز اول آبان میزبان تیم گیتی پسند اصفهان خواهد بود.در دیگر بازی این هفته تیمهای نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان، اول آبان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور با حضور 26 ورزشکار در قالب دو گروه در حال برگزاری است