۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

یحیی گل محمدی:

استقلال را خوب می شناسیم/ پاسپورت چند بازیکن ما را گرفته اند

استقلال را خوب می شناسیم/ پاسپورت چند بازیکن ما را گرفته اند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال گفت: شناخت خوبی از استقلال داریم و می دانیم که نقاط قوت این تیم از نقاط ضعفش بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی که بعدازظهر امروز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه تیمش با استقلال در سالن کنفرانس سازمان لیگ با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که البته حساسیت آن برای استقلال بیشتر است. آنها می خواهند با توجه به چند دیداری که عقب افتاده دارند به امتیازات کامل دست پیدا کنند و به صدر جدول برسند. ما هم موقعیت خوبی در جدول داریم و می خواهم جزو تیم های صدرنشین بمانیم.

وی ادامه داد: استقلال تیم خوبی است که نقاط قوتش از نقاط ضعفش بیشتر است. با این حال شناخت خوبی از این تیم داریم و امیدوارم به گونه ای بازی کنیم که تماشاگران از دیدن این بازی لذت ببرند. ما بازیکن محروم نداریم و تنها علی عزتی مصدوم است که چند هفته ای او را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت در پاسخ به این پرسش که خوشحال هستید بازیکن ملی پوش نداشته اید گفت: درست است که در دیدار برابر تایلند بازیکن ملی پوش نداشته ایم اما پاسپورت چند بازیکن را گرفته اند و این انگیزه بازیکنان را زیاد کرده که با روحیه بالاتری در مسابقات به میدان بروند. خود من انتظار نداشتم برای دیدار با تایلند بازیکنی از تیم ما دعوت شد.

گل محمدی در مورد بازی تیم ملی برابر تایلند نیز گفت: همانطور که خود آقای کی روش هم گفتند شرایط تیم ملی راضی کننده نبود و باید برنامه ها و اردوهای تدارکاتی بیشتری برای این تیم در نظر گرفته شود تا بتوانیم در آینده شاهد بازیهای بهتری از این تیم باشیم.

کد خبر 2157508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha