روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان با پیروزی و صعود تیم‌های ژاپن و تونس به مرحله دوم، برد کرواسی و توقف تیم‌های مراکش و ازبکستان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی نوجوانان 2013 امارات امشب دوشنبه با برگزاری چهار بازی در گروه‌های C و D پیگیری شد که در گروه C تیم فوتبال کرواسی با یک گل از سد پاناما عبور کرد تا دومین شکست در این رقابتها را به این تیم تحمیل کند. در دیگر بازی این گروه دو تیم مراکش و ازبکستان در مسابقه‌ای که حکم صدرنشینی داشت، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این گروه تیم فوتبال نوجوانان مراکش با 4 امتیاز، تفاضل گل 2+ اما با زده و خورده بیشتر نسبت به تیم ازبکستان، در صدرجدول گروه باقی ماند. ازبکستان در رده دوم قرار گرفت و تیم‌های کرواسی با 3 امتیاز و پاناما بدون امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

در گروه D هم تونس با نتیجه یک بر صفر روسیه را شکست داد تا دومین باخت را به این تیم اروپایی تحمیل کند. در دیگر بازی این گروه هم ژاپن با نتیجه 3 بر یک از سد ونزوئلا گذشت تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شود. ژاپن اولین تیم آسیایی است که راهی مرحله بعدی شده است.

در این گروه تیم فوتبال نوجوانان ژاپن با 6 امتیاز و تفاضل گل 3+ صدرنشین شد و تیم‌ تونس با 6 امتیاز و تفاضل گل 2+ در رده بعدی قرار گرفته است. روسیه و ونزوئلا هم بدون امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

روز ششم از پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان (زیر 17 سال) فردا سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه E:
* کانادا - ایران، ساعت 17، ورزشگاه الرشید شهر دبی
* آرژانتین - اتریش، ساعت 20، ورزشگاه الرشید شهر دبی

گروه F:
* مکزیک - عراق، ساعت 17، ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین
* سوئد - نیجریه، ساعت 20، ورزشگاه شیخ خلیفه شهر العین