۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

فلمینگ: همه تیم ها شانس صعود دارند/ ایران شگفتی‌ساز جام است

فلمینگ: همه تیم ها شانس صعود دارند/ ایران شگفتی‌ساز جام است

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا با اشاره به اینکه تیم نوجوانان ایران شگفتی‌ساز جام جهانی امارات است، برای همه تیم‌های گروه E شانس صعود به مرحله بعد در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، شان فلمینگ سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت:  بازیهای این گروه بسیار سخت است و با توجه به نتایجی که در روز اول به دست آمد همه تیم ها شانس صعود دارند اما ما و اتریش که دو گل زدیم شانس مان بیشتر است.

وی افزود: ایران تیم خوبی است که همه را شگفت زده کرده و در جام جهانی همه در مورد آن صحبت می‌کنند زیرا مقابل آرژانتین که از عنوان سومی‌اش دفاع می‌کند و همیشه جزو تیم‌های قدرتمند جام‌های جهانی است، نتیجه خوبی گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا ادامه داد: ایران یکی از تیم‌های شگفتی آفرین در این جام است و این مسئله می‌تواند انرژی بازیکنان آنها را بیشتر کند و کار ما و اتریش را ساخته است.

شان فلمینگ همچنین در مورد اینکه برای پرس و تاکتیک ایرانی‌ها چه برنامه‌ای دارید؟، خاطرنشان کرد: این یک بازی فیزیکی است اما ما تیم ایران را آنالیز کرده‌ایم و با بازیکنان قدبلند و تنومندی که داریم، می‌خواهیم تاکیتک آنها را خنثی کنیم. به هر حال امیدوارم فردا بازی زیبایی را شاهد بوده و هر تیمی که لیاقت دارد برنده شود.

وی در مورد اینکه کدام تیم‌ها از این گروه صعود  می‌کنند؟، یادآور شد: هیچ چیز مشخص نیست اما بازی فردا 50 تا 60 درصد صعود کننده‌ها را مشخص می‌کند. در این گروه شرایط به نحوی است که تنها در روز آخر تیم‌های صعودکننده مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کانادا در پایان گفت: این گروه (گروه E) یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی بوده اما به نظر من این سخت‌ترین گروه جام جهانی است.

کد خبر 2159772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha