کرج – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج گفت: دوچرخه سواران باشگاه تک اسپرت کرج در دومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا که از امروز آغاز می شود، رکاب خواهند زد.

مجید مجید زاده به خبرنگار مهر گفت: این رقابت ها با حضور هفت تیم داخلی و خارجی در مواد پیست و به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و رکابزنان تک اسپرت کرج با ترکیبی از بهترین رکابزنان کشور در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

مجیدزاده افزود: تیم های تک اسپرت کرج، پیشگامان کویر یزد، مس کرمان و ترافیک تهران از ایران و تیم هایی از کشورهای مالزی، قزاقستان و ازبکستان در این رقابت ها که از امروز آغاز می شود و تا 3 آبان ماه ادامه دارد حضور دارند.

مدیر عامل نخستین تیم خصوصی لیگ برتری استان ادامه داد: محسن رحمانی، مهدی آزمون، حسین علیزاده، مهدی علمایی، مصطفی مصطفوی، بهنام خسروشاهی، علیرضا حقی، فرزین عرب، احمد اصغرپور و احسان خادمی رکابزنان تیم تک اسپرت کرج هستند که این تیم را در این مسابقات همراهی می کنند.

مجید زاده در پایان اذعان داشت: امیدوارم با تمرین های مستمری که توسط رکابزنان و با کمک سایر اعضای تیم صورت گرفته است، بتوانیم نماینده شایسته استان البرز در این رقابت آسیایی باشیم.

گفتنی است، تیم دوچرخه سواری تک اسپرت کرج، پس از کسب عنوان دوم در مسابقات لیگ برتر کشور در سال 92 توانست جواز حضور در رقابت های جام باشگاه آسیایی را از آن خود کند.