۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

مدیرعامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج؛

با ایستادن بر روی سکو در جام باشگاه های آسیا به وعده مان عمل کردیم/ اعزام تک اسپرت کرج به مسابقات برون مرزی

با ایستادن بر روی سکو در جام باشگاه های آسیا به وعده مان عمل کردیم/ اعزام تک اسپرت کرج به مسابقات برون مرزی

کرج - خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج بعد از مراسم اختتامیه رقابت های جام باشگاه های آسیا به خبرنگار مهر گفت: خوشحالیم که با رفتن به روی سکو در پایان رقابتهای جام باشگاه های آسیا، توانستیم به وعده ای که به مردم استان البرز داده بودیم، عمل کنیم و عنوان سوم این رقابت ها را برای استان البرز به ارمغان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج که از چند سال پیش فعالیت خود را ابتدا در سطح لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور آغاز کرد و بعد از کسب عنوان در این لیگ توانست به عنوان نماینده استان البرز به لیگ برتر کشور صعود نماید، بعد از مدت زمانی کمی که از حضورش در لیگ برتر کشور گذشت، توانست با درخشش به عنوان یکی از چهار تیم برتر کشور، جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا را دریافت نماید.

باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج، به عنوان تنها تیم خصوصی لیگ برتری استان البرز پس از حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا که روز گذشته در تهران به اتمام رسید، توانست بر سکوی سوم این مسابقات بایستد و عنوان سومی را از آن خود کند.

مدیر عامل باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از چندین دوره حضور قدرتمند در لیگ های کشوری، توانستیم جواز حضور در این مسابقات را برای اولین بار کسب نماییم و از همان ابتدا هم اعلام کردیم که مدعی کسب سکو در این جام هستیم.

مجید مجیدزاده ادامه داد: به کوشش تمامی رکابزنان و اعضای فنی تیم توانستیم با کسب 1 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز بعد از تیم های پیشگامان کویر یزد و مس کرمان بر سکوی سوم این مسابقات بایستیم


مجیدزاده افزود: هرچند باشگاه های کشورهای ازبکستان، قزاقستان و مالزی رکابزنان قدرتمندی را راهی این مسابقات کرده بودند، اما رکابزنان ایرانی نشان دادند که همواره بر درخشان ترین سکوهای آسیا جای دارند و با قرار گرفتن تک اسپرت کرج بر سکوی سوم این مسابقات، سکویی کاملا ایرانی را در این مسابقه آسیایی شاهد بودیم.

مجیدزاده گفت: به کمک سرپرست تیم حمید خمسه، رکابزنان تیم علیرضا حقی، بهنام خسروشاهی، سید موسی مصطفوی، حسین علیزاده، مهدی آزمون، محسن رحمانی، احسان خادمی، فرزین عرب و سایر اعضای تیم توانستیم این کاپ را که از مدت ها پیش به همشهریان البرزی وعده داده بودیم را به کرج بیاوریم و ان شاء الله با کمک مسئولین ورزش استان و سایر ورزش دوستان بتوانیم تک اسپرت کرج را به مسابقات برون مرزی اعزام نماییم و نماینده شایسته استان البرز در فرای مرزهای کشور نیز باشیم.

گفتنی است، رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا از تاریخ 1 الی 3 آبان ماه با حضور 4 تیم داخلی تک اسپرت البرز، پیشگامان کویر یزد، مس کرمان، ترافیک تهران و 3 تیم خارجی مالزی، ازبکستان و قزاقستان به میزبانی کشورمان در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.


همچنین باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج در حالی بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد که با 8 مدال، از تیم دوم این مسابقات دو برابر بیشتر مدال به دست آورده بود ولی به دلیل اینکه عنوان بندی نهایی، خلاف مسابقات گذشته بر مبنای امتیازی نبود بر سکوی سوم ایستاد.

.............................

جواد کریمی

 

کد خبر 2162730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha