۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۴

با کسب عنوان دوم لیگ برتر دوچرخه سواری/

تک اسپرت البرز مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا را گرفت

تک اسپرت البرز مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا را گرفت

کرج-خبرگزاری مهر: نماینده استان البرز عنوان نایب قهرمانی مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری کشور را در بخش پیست به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رقابت ها که با حضور 9تیم به مدت 3روز وطی روزهای سوم لغایت پنجم مردادماه  در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید تیم تک اسپرت البرز پس از پیشگامان کویر یزد و بالاتر از مس کرمان در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

در این رقابت ها و در موادمختلف نیز فرزین عرب در ماده کیرین مقام دوم،حسین علیزاده در دورامتیازی مقام سوم،تک اسپرت البرز در 4کیلومتر تیمی مقام اول، علیرضا حقی در اسکرچ مقام دوم، بهنام خسروشاهی در چهار کیلومتر انفرادی مقام اول،حسین علیزاده در چهار کیلومتر انفرادی مقام سوم و مهدی علمایی در ماده اومونیوم مقام سوم را کسب کردند.

در پایان مرحله دوم این مسابقات و در مجموع امتیازات دو مرحله نیز تیم پیشگامان کویر یزد با 2662 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، تک اسپرت البرز با 2304 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و مس کرمان با 2104 امتیاز سوم است.

رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در بخش پیست در سه مرحله انجام می شود.

مجید مجیدزاده مدیرباشگاه تک اسپرت البرز در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: پس از کسب عنوان سوم مرحله اول برنامه ریزی زیادی کردیم تا در مرحله دوم جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم وخوشبختانه این اتفاق افتاد و با همراهی دوچرخه سواران ملی پوش وعنوان دار توانستیم در مرحله دوم با پشت سرگذاشتن تیم مس رتبه دوم جدول را در اختیار بگیریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده تا حد بسیاری عنوان نایب قهرمانی ما تضمین شده و با توجه به عنوان هفتمی سال گذشته  جهش خوبی برای این باشگاه حاصل شده است.

مجیدزاده از کسب مجوز حضور این باشگاه در مسابقات جام باشگاه های آسیا خبر داد و گفت:سه تیم برتر لیگ دراین مسابقات که مهرماه در کشورمان برگزار می شود حضور می یابند و تک اسپرت نیز در آن حاضر خواهد بود که افتخاری بزرگ برای ورزش البرز محسوب می شود.

وی در پایان گفت: متاسفانه همچنان هیچ حمایتی از سوی استان نمی شویم وبه سختی شرایط حضور تیم را در لیگ برتر فراهم کرده ایم.

 

کد خبر 2105025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha