۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹

اخبار کوتاه ورزشی البرز/

تک اسپرت البرز عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری را از‌ آن خود کرد / اعلام نفرات برتر شمشیربازی

تک اسپرت البرز عناوین برتر مسابقات دوچرخه‌سواری را از‌ آن خود کرد / اعلام نفرات برتر شمشیربازی

کرج – خبرگزاری مهر: کسب عناوین برتر دوچرخه سواری توسط رکابزنان تک اسپرت و اعلام نفرات برتر مسابقات شمشیربازی استان، اخبار کوتاه ورزشی البرز است.

به گزارش خبرنگار مهر، در مسابقه دوچرخه سواری که در این هفته در محدوده استادیوم آزادی تهران و جاده نظامی وردآورد برگزار شد، رکابزنان تیم تک اسپرت البرز، عناوین برتر را کسب کردند.

در این مسابقات که با حضور 60 رکابزن در 50 کیلومتر برگزار شد، تعدادی از رکابزنان برتر کشور و دارندگان مدال های آسیایی حضور داشتند.

گفتنی است، این رقابت طاقت فرسای یکروزه که رکابزنان در انتهای مسابقه، 16 کیلومتر مسیر سربالایی را طی کردند، با اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز نقدی به آنان، به کار خود پایان داد.

امیر زرگری از تهران مقام اول، محسن رحمانی، مهدی آزمون، علیرضا حقی و محمدرضا محمدی‌ها همگی از تیم تک اسپرت البرز، به ترتیب مقام‌های دوم، سوم، چهارم و ششم را کسب نمودند. همچنین میلاد قالیچی از تهران پنجم شد.

اعلام نتایج مسابقات شمشیربازی البرز

این مسابقات که در دو اسلحه "اپه" و "فلوره" در سالن ورزشی شهید کیانپور البرز تحت عنوان مسابقات جام رمضان، پس از سه هفته رقابت نفسگیر پیگیری شد، در پایان با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در اسلحه فلوره، نیما نظری بعد از سه هفته رقابت تنگاتنگ و شکست حریفانش بر سکوی نخست ایستاد و قهرمانی سوپر جام را دریافت کرد و ایمان یوسفی و امیرحسین محمدی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم رده بندی کلی این مسابقات ایستادند.

همچنین در اسلحه اپه، آرین خیابانی پس از پشت سرگذاشتن رقیبانش در مسابقات حساس هفته آخر این مسابقات، عنوان نخست رده بندی کلی این اسلحه را کسب نمود و آرش خیابانی و رضا بابایی نیز با اختلاف اندکی از نظر امتیازی به ترتیب به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

کد خبر 2115954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha