بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران با اشاره به این که فرصت بزرگی از دست این تیم رفت گفت: ما باید کانادا را می بردیم اما این اتفاق نیفتاد. با این حال در دیدار برابر اتریش این تساوی را جبران می‌کنیم.

کمیل حق زاده در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به امارات در خصوص تساوی تیم ایران مقابل کانادا گفت: بازی خوبی بود و باید آن را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم. برد تیم کانادا سکوی پرتاب ما به مرحله دوم بود اما متاسفانه نتواستیم از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیروزی آرژانتین مقابل اتریش تنها باید پیروز شویم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم البته مساوی آن دیدار به نفع‌مان بود ولی حالا باید بیشتر تلاش کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین اضافه کرد: درست است فرصت بسیار خوبی را برای صعود از دست دادیم اما قطعا هنوز شانس صعود داریم و باید در موفقیت در بازی های آینده تلاش کنیم.

حق زاده در پایان گفت: شاید به خاطر این دو مساوی نگاه ها نسبت به تیم ما عوض شده اما مطمئن باشید با پیروزی مقابل اتریش راهمان را برای صعود به مرحله بعد هموار می کنیم.

نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی که در امارات برگزار می شود، ساعت 19:30 روز جمعه به مصاف تیم اتریش خواهد رفت. تیم ایران با 2 امتیاز هنوز شانس صعود به مرحله بعد را دارد. این تیم برابر آرژانتین و کانادا به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.