۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۲۷

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

بازاج: عدالت فوتبال در بازی ما با کانادا رعایت نشد

بازاج: عدالت فوتبال در بازی ما با کانادا رعایت نشد

بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است در بازی این تیم برابر کانادا عدالت فوتبال رعایت نشد و تضمینی نیست عدالت فوتبال در مسابقه با اتریش هم رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، محمد بازاج در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ایران و اتریش در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دو بازی گذشته مقابل اتریش و کانادا فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. به نظر من باید در دو بازی گذشته 6 امتیاز می‌گرفتیم که متاسفانه 4 امتیاز حساس را به راحتی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در بازی ایران با آرژانتین خصوصا دیدار با کانادا، عدالت فوتبال رعایت نشد و تضمیمی هم نیست مقابل اتریش رعایت شود. در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان این است که اتریش را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم، حال به عنوان تیم نخست یا تیم دوم.

بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم انگیزه خودمان را برابر اتریش نشان دهیم، برنامه‌ریزی ما هم صعود به 4 تیم مرحله نهایی است. همه حریفان هم یکسان بوده و همگی قدرتمند هستند. ما تنها به برد فکر می‌کنیم و برای کسب آن به میدان می‌رویم.

بازاج همچنین گفت: در یکی دو روز گذشته مربیان در نشست‌های فنی تنها در مورد پیروزی تیم ایران صحبت می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان برای پیروزی مقابل اتریش کاملا آماده هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و اتریش در روز پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا جمعه در ورزشگاه العین برگزار می‌شود.

کد خبر 2161760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha