کرج – خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج، گفت: در روز نخست مسابقات جام باشگاه های آسیا، رکابزنان تک اسپرت کرج در تمامی ماده های برگزار شده، موفق به کسب مدال شدند.

حمید خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین روز از دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا که میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود، با کسب مدال های رنگارنگ در تمامی ماده های برگزار شده توسط رکابزنان تک اسپرت کرج، به پایان رسید.

خمسه ادامه داد: در این رقابت ها که تیم هایی از کشورهای مالزی، قراقستان و ازبکستان به همراه تیم های تک اسپرت کرج، مس کرمان، پیشگامان کویر یزد و ترافیک تهران از ایران حضور دارند، مجموعا 70 دوچرخه سوار برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت می پردازند.

سرپرست باشگاه دوچرخه سواری تک اسپرت کرج گفت: امروز در ماده "اسکرچ" موسی مصطفوی از تک اسپرت کرج عنوان سوم را کسب کرد و پس از رکابزنان ایران و قزاقستان بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین، در ماده "دور امتیازی" بهنام خسروشاهی از تک اسپرت کرج به مدال طلا دست یافت و رکابزنان تیم های پیشگامان کویر یزد و آستانا قزاقستان به سکوی های دوم و سوم بسنده کردند و در ماده 4 کیلومتر تعقیبی انفرادی نیز وی توانست مدال نقره را از آن خود کند.

خمسه افزود: در رشته اسپرینت نیز فرزین عرب از تک اسپرت کرج مدال برنز را کسب کرد و به این ترتیب رکابزنان تک اسپرت توانستند در روز نخست مسابقات موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ شدند.

خمسه در پایان اذعان داشت: در دو روز باقیمانده از این مسابقات نیز رکابزنان تک اسپرت کرج در مواد اختصاصی خود رکاب خواهند زد و شانس مدال آوری تیممان بسیار بالاست و امیدواریم در پایان بتوانیم یکی از سه تیم برتر این مسابقات باشیم.

گفتنی است، این مسابقات که در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود تا روز جمعه 3 آبان ماه ادامه خواهد داشت.