سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران اعلام کرد تقصیر خودمان است که کار تیم نوجوانان به اینجا کشید زیرا باید از دو بازی گذشته حداقل 4 امتیاز می‌گرفتیم و صعودمان را قطعی می‌کردیم تا کار به اما و اگر نکشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، علی دوستی‌مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ایران و اتریش در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مقابل اتریش کار سختی داریم، البته تقصیر خودمان است که کار به اینجا کشید زیرا باید از دو بازی گذشته حداقل 4 امتیاز می‌گرفتیم و صعودمان را قطعی می‌کردیم تا کار به اما و اگر نکشد.

وی ادامه داد: مقابل کانادا فرصت‌های خوبی را از دست دادیم که هنوز طرفداران ایرانی و بازیکنان تیم نوجوانان افسوس از دست دادن امتیاز را می‌خورند و بسیار ناراحت هستند. در حال حاضر هدفمان صعود از این گروه است و فکر نمی‌کنیم به عنوان تیم چندم به مرحله بعد برویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در ادامه اضافه کرد: در این دور روز ریکاوری خوبی را از نظر روحی - روانی داشتیم و بازی‌های گذشته را هم کاملا فراموش کرده‌ایم. الان فقط به اتریش فکر می‌کنیم. آنها را هم آنالیز کردیم و بر اساس نوع بازی این تیم اروپایی، تاکتیک‌های خود را طراحی و تمرینات‌مان انجام دادیم.

دوستی‌مهر در ادامه در مورد اینکه دوست دارد چه نتیجه‌ای در بازی آرژانتین و کانادا رخ خواهد داد؟، خاطرنشان کرد: اصلا برای ما مهم نیست چه نتیجه‌ای در آن بازی رخ می‌دهم و آن را چک نمی‌کنیم. تا لحظه آخر برابر اتریش می‌جنگیم و فقط برای برد مقابل آنها به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور تماشاگران ایرانی در بازی‌های این تیم در امارات تصریح کرد: آنها قرار است از دبی به العین بیایند و از آنها ممنونم. باید بگویم فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد، حتی اگر تمام بازیکنان مطرح دنیا از جمله کریستیانو رونالدو، مسی، مارادونا و پله در دو تیم بازی کنند که هدایت آنها بر عهده فرگوسن و مورینیو باشد اما تماشاگری آن بازی را تماشا نکند، مزه‌ای نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب است، حال آنها ایرانی، عربی و یا خارجی باشند. ایرانی‌ها هم حمایت خوبی از ما در این جام داشتند و امیدوارم باز هم به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و اتریش در روز پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا جمعه در ورزشگاه العین برگزار می‌شود.