بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است در بازی این تیم برابر کانادا عدالت فوتبال رعایت نشد و تضمینی نیست عدالت فوتبال در مسابقه با اتریش هم رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، محمد بازاج در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ایران و اتریش در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دو بازی گذشته مقابل اتریش و کانادا فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. به نظر من باید در دو بازی گذشته 6 امتیاز می‌گرفتیم که متاسفانه 4 امتیاز حساس را به راحتی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در بازی ایران با آرژانتین خصوصا دیدار با کانادا، عدالت فوتبال رعایت نشد و تضمیمی هم نیست مقابل اتریش رعایت شود. در حال حاضر تمام فکر و ذکرمان این است که اتریش را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم، حال به عنوان تیم نخست یا تیم دوم.

بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم انگیزه خودمان را برابر اتریش نشان دهیم، برنامه‌ریزی ما هم صعود به 4 تیم مرحله نهایی است. همه حریفان هم یکسان بوده و همگی قدرتمند هستند. ما تنها به برد فکر می‌کنیم و برای کسب آن به میدان می‌رویم.

بازاج همچنین گفت: در یکی دو روز گذشته مربیان در نشست‌های فنی تنها در مورد پیروزی تیم ایران صحبت می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان برای پیروزی مقابل اتریش کاملا آماده هستند.

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و اتریش در روز پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان 2013 امارات ساعت 20 فردا جمعه در ورزشگاه العین برگزار می‌شود.