عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه تا کنون تصمیم فراکسیونی برای رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی نداشتیم ، گفت: برداشت من این است که آقای فانی وضعیتش در مجلس مثبت، فرجی دانا بینابین و صالحی امیری تقریبا منفی است.

بهرام بیراوند عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه این فراکسیون با سه وزیر پیشنهادی اظهار داشت: در این جلسه هر سه وزیر گزارشی از برنامه ها و سوابق خود ارائه کردند و بر این اساس برداشت من این است که آقای فانی  وضعیتش در مجلس مثبت، فرجی دانا بینابین و صالحی امیری تقریبا منفی است.

وی افزود: در این جلسه برخی نمایندگان سئوالات جدی از عملکرد و سوابق صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان داشته اند که توضیحات وی در این خصوص قانع کننده نبود.

بیراوند خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اظهارات حجت الاسلام نقویان مشاور صالحی امیری در فراکسیون روحانیون مجلس که اظهارات نسنجیده ای بود فضا برای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بدتر شد.

نماینده مردم بروجرد در ادامه افزود: موضوعاتی مانند پرونده استان خوزستان صالحی امیری، عزل مدیرکلی وی، موضوع قاچاق ، تشکیک در اصالت مدرک تحصیلی وی ابهاماتی است که درباره صالحی امیری مطرح می باشد که البته وی در خصوص مدرک تحصیلی اش گفت: بر اساس یک توافقنامه ای با یک دانشگاه توانسته مدرک تحصیلی  فوق لیسانس و دکترایش را دریافت کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اشاره به پرونده اقتصادی صالحی امیری تصریح کرد: اگر قرار باشد فردا این مباحث و اسناد آن در بین نمایندگان توزیع شود فضا به نفع وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نخواهد بود.

بیراوند در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص رای اعتماد به سه وزیر پیش نهادی فراکسیون اصولگرایان تصمیم فراکسیونی گرفته است؟ گفت: در جلسه هفته گذشته چنین بحثی مطرح نشد.

وی در پایان گفت: امیدوار بودیم روحانی دقت بیشتری نسبت به معرفی وزیران داشته باشد تا مجلس را به زحمت بیشتر نمی انداخت.