گناباد - خبرگزاري مهر: مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامي گناباد گفت: مهمترین وظیفه و رسالتی که به اعضای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محول شده است، نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر یعقوبی صبح شنبه در اولین جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد  كه در محل اين دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و فعالیت ستاد شاهد و ایثارگر در حوزه کارکنان و اساتید علاوه بر حوزه دانشجویی از جمله نكاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

يعقوبي با بيان اينكه جلسه توجیهی دانشجویان شاهد و ایثارگر، قبل از ماه محرم برگزار مي‌شود افزود: یادواره شهدای دانشجوی شهرستان و دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در آذرماه سال جاری برگزار مي‌شود.

وي اظهار اميدواري كرد: در دانشگاه، آن رسالت و تعهدی که در قبال شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم آنان داریم را به بهترین نحو ادا کنیم تا شرمنده خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران نباشیم.

مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد نیز در ادامه گفت: جو و فضای بسیار خوبی از حمایت‌های مسئولان اين دانشگاه و تعامل با بنیاد شهید در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد حاکم است.

نوريان گفت: بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به تحصیل می پردازند.

وي افزود: ترویج فرهنگ شهادت در دانشگاه و مراسم معنوی که در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزارمی شود، از برنامه هاي خوب اين دانشگاه در اين زمينه است.