۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰

یعقوبی:

نشر فرهنگ شهادت مهمترین رسالت اعضای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه است

نشر فرهنگ شهادت مهمترین رسالت اعضای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه است

گناباد - خبرگزاري مهر: مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامي گناباد گفت: مهمترین وظیفه و رسالتی که به اعضای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محول شده است، نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر یعقوبی صبح شنبه در اولین جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد  كه در محل اين دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و فعالیت ستاد شاهد و ایثارگر در حوزه کارکنان و اساتید علاوه بر حوزه دانشجویی از جمله نكاتي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

يعقوبي با بيان اينكه جلسه توجیهی دانشجویان شاهد و ایثارگر، قبل از ماه محرم برگزار مي‌شود افزود: یادواره شهدای دانشجوی شهرستان و دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در آذرماه سال جاری برگزار مي‌شود.

وي اظهار اميدواري كرد: در دانشگاه، آن رسالت و تعهدی که در قبال شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم آنان داریم را به بهترین نحو ادا کنیم تا شرمنده خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران نباشیم.

مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد نیز در ادامه گفت: جو و فضای بسیار خوبی از حمایت‌های مسئولان اين دانشگاه و تعامل با بنیاد شهید در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد حاکم است.

نوريان گفت: بیشترین دانشجوی شاهد و ایثارگر شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به تحصیل می پردازند.

وي افزود: ترویج فرهنگ شهادت در دانشگاه و مراسم معنوی که در مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزارمی شود، از برنامه هاي خوب اين دانشگاه در اين زمينه است.

کد خبر 2167260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha