سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی با بیان اینکه بازیکنان این تیم از انگیزه‌های بالایی برای غلبه بر پرسپولیس برخوردار هستند، گفت: ما می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در این فصل در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهد.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بازی برابر تراکتورسازی را واگذار کردیم ولی بازیکنان تمرینات بانشاطی را در روزهای گذشته برگزار کردند و کاملا سرحال نشان داده‌اند. ما روز سه شنبه راهی تهران می‌شویم و چهارشنبه قصد داریم بازی خوبی را برابر پرسپولیس برگزار کنیم.

وی با اشاره به انگیزه‌های فراوان بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان تیم انگیزه‌های خیلی بالایی دارند. ما تنها برای برد به مصاف پرسپولیس می‌رویم و می‌خواهیم نخستین تیمی باشیم که در ورزشگاه آزادی تهران برابر پرسپولیس برنده می‌شود. بازیکنان هیچ وقت تا این حد با انگیزه نبودند و با اطمینان می‌گویم که چهارشنبه بازی دیگری را از تیم ما شاهد خواهید بود.

سرپرست تیم استقلال صنعتی درباره نتایج این فصل این تیم بیان کرد: در مجموع می‌توان گفت که نتایج تیم خوب بوده ولی انتظارات بیشتری از این تیم می‌رفت و باید بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم. هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید بلافاصله در فصل بعد سقوط می‌کند ولی ما از این قاعده استثنا هستیم و در نیم فصل دوم نتایج غیرمنتظره‌ای را از تیم ما شاهد خواهید بود.