۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

سرپرست استقلال صنعتی در گفتگو با مهر:

می‌خواهیم نخستین تیمی باشیم که پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهد

می‌خواهیم نخستین تیمی باشیم که پرسپولیس را در آزادی شکست می‌دهد

سرپرست تیم فوتبال استقلال صنعتی با بیان اینکه بازیکنان این تیم از انگیزه‌های بالایی برای غلبه بر پرسپولیس برخوردار هستند، گفت: ما می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در این فصل در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهد.

بهمن روشنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بازی برابر تراکتورسازی را واگذار کردیم ولی بازیکنان تمرینات بانشاطی را در روزهای گذشته برگزار کردند و کاملا سرحال نشان داده‌اند. ما روز سه شنبه راهی تهران می‌شویم و چهارشنبه قصد داریم بازی خوبی را برابر پرسپولیس برگزار کنیم.

وی با اشاره به انگیزه‌های فراوان بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان تیم انگیزه‌های خیلی بالایی دارند. ما تنها برای برد به مصاف پرسپولیس می‌رویم و می‌خواهیم نخستین تیمی باشیم که در ورزشگاه آزادی تهران برابر پرسپولیس برنده می‌شود. بازیکنان هیچ وقت تا این حد با انگیزه نبودند و با اطمینان می‌گویم که چهارشنبه بازی دیگری را از تیم ما شاهد خواهید بود.

سرپرست تیم استقلال صنعتی درباره نتایج این فصل این تیم بیان کرد: در مجموع می‌توان گفت که نتایج تیم خوب بوده ولی انتظارات بیشتری از این تیم می‌رفت و باید بهتر از این نتیجه می‌گرفتیم. هر تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید بلافاصله در فصل بعد سقوط می‌کند ولی ما از این قاعده استثنا هستیم و در نیم فصل دوم نتایج غیرمنتظره‌ای را از تیم ما شاهد خواهید بود.

کد خبر 2167909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha