ورامین – خبرگزاری مهر: شهرداری ورامین در هفته اول لیگ برتر تکواندو کشور بر شهرداری اندیشه غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین هفته دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور امروز با چهار دیدار آغاز شد که در یکی از مهمترین بازیها تیم قدرتمند شهرداری ورامین توانست هم نام خود از شهر اندیشه را شکست دهد.

در این مسابقه پیام خانلرخانی با استفاده از بازیکنان جوان و با تجربه پای به میدان مسابقه گذاشت به طوری که به بهنام اسبقی قهرمان جهان استراحت داد اما در نهایت تیم شهرداری ورامین با نتیجه 6 بر 2 توانست گام اول را محکم برداشت.

در این مسابقه  ابوالضل يعقوبی، محمد خمسه، صادق موسوی، مهران عسگری، حمیدرضا بیات و سجاد مردانی شش پیروزی انفرادی تیم شهرداری را کسب کرده و محمد جوادی مهدوی و عارف فرشاد مهر هم بازیکنان پیروز تیم اندیشه بودند.

شهر‌داري ورامين در دو مین حضور خود در مسابقات لیگ برتر تکواندو با به خدمت گرفتن سجاد مرداني و علي شاكري در کنار بهنام اسبقی و محمد خمسه از قهرمانان جهان سعي دارد با قدرت بيشتري وارد ليگ شود به طوری که سرمربی تیم شهرداری از اکنون، قهرمانی را تنها هدف این تیم در مسابقات لیگ امسال معرفی کرده است.

گفتنی است تیم شهرداری ورامین در اولین حضور خود در مسابقات لیگ برتر تکواندو با اختلاف یک امتیاز به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کرد.