۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۵

لیگ برتر تکواندو؛

موافقت هفت تیم با حضور شهرداری ساری در لیگ برتر

موافقت هفت تیم با حضور شهرداری ساری در لیگ برتر

فدراسیون تکواندو شرط حضور تیم تکواندو شهرداری ساری را موافقت تیم ها اعلام کرده و در صورتی که مشکلی پیش نیاید این تیم از هفته دوم وارد این رقابتها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که سایت رسمی فدراسیون تکواندو مدتی قبل خبر از قرعه‌کشی رقابتهای لیگ برتر تکواندو داده بود، شهرداری ساری برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرد. همین اعلام آمادگی واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت که جدی‌ترین آن از سوی مسئولان سازمان لیگ بود.
 
سازمان لیگ چند سالی است که ثبت نام ، قرعه کشی ، ثبت قراردادها و برخی دیگر از امور لیگ را از طریق بانک اطلاعاتی انجام می دهد و مسئولین لیگ معتقدند اگر قرار باشد تیم جدیدی وارد لیگ شود همه برنامه ها دچار تغییر خواهد شد و همین جریان مشکلات متعددی را متوجه این تشکیلات خواهد کرد.
 
از سوی دیگر فیض الله نفجم سرگروه سابق تیم ملی که دوباره سکان هدایت هیات تکواندو مازندران را در دست گرفته از رئیس فدراسیون قول حضور در لیگ را گرفته است. پولادگر عنوان داشته در صورت موافقت تیم های حاضر در لیگ با تغییر برنامه مسابقات، شهرداری ساری می تواند در این رقابتها به میدان برود.
 
محمد کرمی رئیس سازمان لیگ تکواندو در این خصوص به مهر گفت: تاکنون چیزی از سوی رئیس فدراسیون به ما ابلاغ نشده است و حضور تیم جدید در لیگ تقریبا غیر ممکن است مگر آنکه شخص رئیس فدراسیون دستور لازم را صادر کند. البته اگر قرار به حضور تیم جدیدی باشد چون از طریق سایت مشکل ساز خواهد شد همه امور دستی پیش می رود. 
 
با این شرایط مسئولان شهرداری ساری روز یکشنبه در جریان هفته اول لیگ نامه ای را مبنی بر موافقت تیم ها با حضور این تیم در لیگ برتر تهیه کرده و مسئولان تیم های شهرداری اندیشه ، دانشگاه آزاد ، قوامین ناجا، جوانه، سلحشور، شهرداری ورامین و ملی حفاری با امضاء کردن آن موافقت خود را با حضور این تیم موافقت کردند.
 
استیل البرز تنها تیمی است که با حضور تیمی جدید در لیگ برتر مخالفت کرده است. رئیس فدراسیون تکواندو بعد از پایان مسابقات پومسه قهرمانی جهان امشب به تهران بازمی گردد و در صورتی که مشکلی پیش نیاید مجوز حضور این تیم در لیگ برتر را صادر خواهد کرد.
 
البته شنیده ها حاکی از آن است که برخی از داخل فدراسیون هم با حضور این تیم مخالف هستند. به نظر می رسد انتخاب مرتضی کریمی به عنوان سرمربی و هادی ساعی به عنوان مدیر فنی از سوی مازنی ها به مذاق برخی ها خوش نیامده و برای ورود این تیم به لیگ برتر مانع تراشی می کنند.
 
هفته دوم رقابتهای لیگ برتر 26 آبان برگزار می شود و باید منتظر ماند و دید که شهرداری چی ها می توانند وارد لیگ شوند یا این قدرت مخالفان است که مانع 9 تیمی شدن لیگ برتر خواهد شد. 
کد خبر 2168564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha