۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۹:۱۹

در صورت موافقت پولادگر؛

 شهرداری ساری به در لیگ تکواندو شرکت می‎کند/ بازگشت کریمی به لیگ برتر

 شهرداری ساری به در لیگ تکواندو شرکت می‎کند/ بازگشت کریمی به لیگ برتر

در صورت موافقت رئیس فدراسیون تکواندو، شهرداری ساری به عنوان تیم نهم وارد رقابت‌های لیگ برتر امسال خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرعه کشی لیگ برتر انجام شده و قرار است قطار این مسابقات به زودی وارد ایستگاه نخست شود از فدراسیون خبر رسیده که شهرداری ساری درخواست حضور در لیگ برتر را به فدراسیون ارائه است.
 
فیض الله نفجم، سرگروه پیشین تیم ملی تکواندو که مسئولیت این تیم را برعهده دارد در این مورد به خبرنگار مهر گفت: با مسئولان فدراسیون صحبت کرده و توافق شده  تا برای آنکه برنامه مسابقات به مشکل برنخورد به عنوان تیم نهم وارد مسابقات شده و در هفته اول هم استراحت داشته باشیم.
 
وی در مورد ترکیب تیم یادآور شد: در شرایط فعلی فقط تکواندوکاران بومی را جذب خواهیم کرد. نفراتی چون کهنسال ، اکبرنتاج ، ابراهیمی و .. را مد نظر داریم و با چند چهره شاخص نیز وارد مذاکره شدیم تا در صورت توافق در کنار نفرات بومی در لیگ مبارزه کنند.
 
نفجم در خصوص کادر فنی هم گفت: به احتمال فراوان با مرتضی کریمی،سرمربی تیم ملی به توافق رسیده و هدایت تیم را در لیگ برتر برعهده خواهد داشت. 
 
به گزارش مهر، سلحشور ، دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین و شهرداری اندیشه ، قوامین، استیل البرز ، ملی حفاری و جوانه هشت تیمی هستند که حضورشان در لیگ برتر امسال تکواندو قطعی شده است. در صورت موافقت رئیس فدراسیون تکواندو، شهرداری ساوه به جمع این هشت تیم اضافه خواهد شد.
 
فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو از دوشنبه آینده آغاز خواهد شد.
کد خبر 2159975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha