در حالی که توسط هواداران استقلال فرهاد مجیدی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده تشویق می‌شد، امید نمازی از اعضای کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه انقلاب کرج حضور داشت و با دقت بازیکنان دو تیم را زیر نظر داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و سایپای البرز که عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد حاشیه هایی را به دنبال داشت:

* فرهاد مجیدی که به تازگی با دنیای فوتبال خداحافظی کرده است امروز در ورزشگاه انقلاب کرج به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

 * امید نمازی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج بازیکنان دو تیم سایپا و استقلال را به دقت زیر نظر داشت.

* کیانوش رحمتی بازیکن پیشین تیم استقلال تهران که این فصل را در تیم سایپای کرج توپ می زند با قلعه‌نویی و سایر بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. رحمتی برای چند دقیقه ای با مجید صالح به گفتگو نشست.

* مجید صالح که در گذشته در تیم سایپا بوده است با اکثر بازیکنان سایپا قبل از شروع دیدار خوش و بش کرد.

* در فهرست ارایه شده به خبرنگاران مجید بصیرت مربی تیم سایپا به عنوان مدیر رسانه‌ای معرفی شده بود!

* داود فنایی دروازه بان سال های دور پرسپولیس تهران و مربی حال حاضر سایپا به سمت نیمکت استقلال رفت و با قلعه نویی روبوسی کرد.

* فیرات مربی سایپای البرز به نیمکت استقلال رفت و با اعضای کادر فنی استقلال روبوسی کرد.

* مجید ایوبی، ابراهیم صادقی، رضا ناصحی و روزبه شاه علیدوست به سمت نیمکت استقلال رفتند و سید مهدی رحمتی تنها بازیکن استقلال بود که به طرف نیمکت سایپا رفت.

* امیر قلعه نویی در یکی از صحنه ها به داور اعتراض کرد و در صحنه ای دیگر بر سر رحمتی فریاد زد. رحمتی همچنین در صحنه ای با منتظری به خاطر دفع یک توپ با وی بحث کرد.